Salomon rusza z kampanią „Biegnij po Emocje”
Marka Salomon ogłosiła start kampanii „Biegnij po Emocje”, która promuje sprzęt z kolekcji Sense. Buty z tej serii będzie można przetestować na specjalnych treningów, jednak póki co nie wiadomo jednak, kiedy się odbędą. Wszystko zależy od tego, jak szybko rząd zniesie kolejne ograniczenia związane z epidemią koronawirusa.
Wiosna to idealny czas na rozpoczęcie swojej przygody z bieganiem. Z kolei dla biegaczy bardziej ambitnych, wiosenne miesiące to czas treningów bardziej jakościowych i specjalistycznych. Salomon twierdzi, że ma propozycję dla jednych i drugich.
Nowe modele butów Salomon
Francuska marka poleca kolekcję produktów Sense przeznaczonych do użytkowania w przestrzeni miejskiej oraz do aktywności na świeżym powietrzu. Opracowane zostały do wykorzystania w każdym terenie: miasto, park, las, szlaki górskie.
W sezonie letnim 2020 Salomon wprowadza nowe model butów: Sense Ride 3 oraz dwa zupełnie nowe modele, które są idealną propozycją na rozpoczęcie przygody z biegami w terenie: Sense Flow i Sense Feel.
Jak czytamy w komunikacie prasowym, Sense Ride 3 to konstrukcja odpowiednia dla wszystkich typów biegaczy dająca możliwość używania w każdym terenie od miasta po góry. Dają równowagę pomiędzy komfortem biegów ulicznych i wytrzymałością na szlaku.
W porównaniu z ubiegłorocznym modelem, Sense Ride 3 dzięki technologii Optivibe ma o 15 % efektywniejszą amortyzację drgań i o 8 % lepsze pochłanianie wstrząsów w porównaniu do technologii zastosowanej w poprzednim modelu. Dopracowano też cholewkę buta. Większy komfort zapewniać ma nowy wewnętrzny system Sensifit oraz wykonanie cholewki buta z siatki 3D Mesh.
O ile Sense Ride 3, który jest flagowym butem z kolekcji Sense jest adresowany do bardziej zaawansowanych biegaczy, o tyle Sense Flow i Feel to propozycja dla mniej zaangażowanych biegaczy.
Wielu konsumentów mieszkających w miastach chce zacząć sporadycznie biegać w terenie. Potrzebują uniwersalnego obuwia, które zapewni im wygodę i ochronę podczas wielu aktywności na świeżym powietrzu, ale tez będzie mieć swobodny, miejski styl. Zdaniem marki Salomon, odpowiedzią na takie potrzeby są właśnie modele Sense Flow i Sense Feel.
Obydwa modele nadają się do różnorodnych aktywności na świeżym powietrzu. Charakteryzują się wykorzystaniem technologii Quicklace (system wiązania) i contragrip, czyli specjalna podeszwa wykonana z najbardziej trwałego materiału, z bieżnikiem sprawdzającym się na powierzchniach zarówno twardych i gładkich, jak i miękkich i luźnych.
Główną różnice między modelami Flow a Feel stanowi cholewka buta. W modelu Sense Flow zastosowano więcej rozwiązań poprawiających osiągi jak choćby system SensiFit odpowiadający za lepszym trzymaniem stopy.
Treningi mają być, tylko nie wiadomo kiedy
Jak deklaruje Salomon, wszystkie modele będzie można przetestować na specjalnie organizowanych treningach. Wszelkie szczegóły na temat terminów, lokalizacji , a także formularz rejestracyjny znajdować będą się na stronie internetowej marki.
– Śledźcie naszą stronę, poinformujemy o starcie naszych treningów jak tylko będzie to możliwe. W związku z koronawirusem nie możemy przedstawić harmonogramu treningów, jak tylko będzie to możliwe to pojawią się na niej terminy spotkań – napisali organizatorzy.
Można wygrać zegarek Suunto
Poza tym w ramach kampanii od 4 do 30 maja Salomon uruchamia specjalną stronę konkursową, gdzie codziennie będzie do wygrania zegarek Suunto 7 o wartości 1999 złotych. Warunkiem przystąpienia do konkursu będzie zakup obuwia z kolekcji Sense w wyszczególnionych sklepach.
mat pras.