Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc Ci w sprawnej nawigacji i realizacji określonych funkcji. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje o wszystkich plikach cookie w ramach każdej kategorii zgody.

Pliki cookie skategoryzowane jako "Niezbędne" są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do umożliwienia korzystania z podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie są wymagane do umożliwienia korzystania z podstawowych funkcji tej witryny, takich jak zapewnienie bezpiecznego logowania lub dostosowanie preferencji zgody. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację użytkownika.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają realizować określone funkcje, takie jak udostępnianie zawartości strony internetowej na platformach mediów społecznościowych, zbieranie opinii i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie są wykorzystywane do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczyć informacji na temat metryk, takich jak liczba odwiedzających, współczynnik odrzuceń, źródło ruchu itp.

Pliki cookie dotyczące wydajności są wykorzystywane do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności strony internetowej, co pomaga w dostarczaniu lepszych doświadczeń użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania odwiedzającym spersonalizowanych reklam w oparciu o strony odwiedzane wcześniej oraz do analizy skuteczności kampanii reklamowych.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

4F i Polski Komitet Olimpijski. Jaki jest bilans 14-letniej współpracy?

Marka 4F, największy polski producent odzieży i akcesoriów sportowych przez ostatnie 14 lat współpracowała z Polskim Komitetem Olimpijskim jako sponsor. Firma zaprojektowała i dostarczyła dedykowane kolekcje m.in. na siedem ostatnich edycji igrzysk olimpijskich, podczas których Polacy zdobyli łącznie 50 medali. Liczba kompletów sprzętu przekazanych biało-czerwonym robi wrażenie.

Współpraca założonej przez Igora Klaję firmy OTCF S.A., właściciela marki 4F i Polskiego Komitetu Olimpijskiego rozpoczęła się w 2009 roku. Jej zespół zaprojektował i dostarczył dedykowane kolekcje odzieży i akcesoriów sportowych kolejno na Zimowe Igrzyska Olimpijskie w Vancouver 2010, Soczi 2014, Pjongczangu 2018, Pekinie 2022, a także na Igrzyska Olimpijskie w Londynie 2012, Rio de Janeiro 2016 i Tokio 2020.

Marka przygotowała również kolekcje dla polskich reprezentacji na Olimpijskie Festiwale Młodzieży Europy, Młodzieżowe Igrzyska Olimpijskie i Igrzyska Europejskie.

Imponujący bilans współpracy

W czasie ostatnich 14 lat marka 4F ubrała łącznie ponad 3700 reprezentantów Polski, członków sztabu oraz rodziny olimpijskiej. Odbyło się 30 wydarzeń sportowych pod egidą PKOl. Firma dostarczyła biało-czerwonym imponującą liczbę ponad 140 000 sztuk odzieży i akcesoriów sportowych. Sprzęt sygnowany logo 4F trafił łącznie do 897 członków kadry olimpijskiej rywalizujących w siedmiu edycjach igrzysk olimpijskich. 50 polskich sportowców stanęło na olimpijskim podium zdobywając medal.

– Tak jak polscy olimpijczycy przygotowali mistrzowską formę na igrzyska, tak zespół 4F z wyjątkową starannością i kreatywnością, około dwóch lat pracował nad każdą kolekcją olimpijską. Stworzyliśmy standard dedykowanych Kolekcji Olimpijskich, a misją 4F stało się, żeby każda kolejna była lepsza od poprzedniej. Tak jak w przypadku dwóch ostatnich igrzysk olimpijskich, elementy kolekcji powstawały z najnowocześniejszych, ultralekkich materiałów, w oparciu o przemyślany w najdrobniejszych szczegółach design uwzględniający zarówno narodowe motywy, jak i symbole kraju-gospodarza. Jestem bardzo dumny z całego zespołu, który pracował nad tymi projektami – podkreśla Igor Klaja, prezes OTCF S.A.

Ponad połowa kolekcji olimpijskich 4F z ostatnich dwóch edycji Igrzysk Olimpijskich w Tokio i Pekinie została uszyta w polskich szwalniach. Pozwoliło to ograniczyć ślad węglowy związany z ich produkcją. Dodatkowo część odzieży powstała m.in. z odpadów post konsumenckich i materiałów z recyklingu.

Członek rodziny olimpijskiej i partner polskiego sportu

4F pozostaje członkiem rodziny olimpijskiej jako sponsor komitetów krajów takich jak Łotwa, Chorwacja, Grecja i Słowacja na Igrzyska Olimpijskie w Paryżu w 2024 roku. Podczas dwóch ostatnich edycji igrzysk olimpijskich w strojach 4F wystąpili reprezentanci 9 krajów.

Marka będzie również w dalszym ciągu intensywnie wspierać polski sport, współpracując m.in. z Polskim Związkiem Koszykówki, Polskim Związkiem Narciarskim, Polskim Związkiem Biathlonu, Polskim Związkiem Lekkiej Atletyki, klubami piłkarskiej PKO BP Ekstraklasy, wszystkimi zespołami koszykarskiej Orlen Basket Ligi i Orlen Basket Ligi Kobiet czy trzykrotnymi zwycięzcami siatkarskiej Ligi Mistrzów – Grupą Azoty ZAKSĄ Kędzierzyn-Koźle. Do grona ambasadorów 4F należą m.in. Anna i Robert Lewandowscy czy Bartosz Zmarzlik.

– Współpraca z Polskim Komitetem Olimpijskim była dla 4F zaszczytem i honorem. Przyniosła nam wiele radości z sukcesów biało-czerwonych, pozwoliła nam rozwinąć nasze produkty i technologie, a także mocno wsparła proces ekspansji zagranicznej marki 4F. Nasze produkty można znaleźć w 44 krajach na pięciu kontynentach. Przed nami kolejne współprace sportowe tak w Polsce, jak i za granicą – podsumowuje Igor Klaja.

Źródło: OTCF