Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc Ci w sprawnej nawigacji i realizacji określonych funkcji. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje o wszystkich plikach cookie w ramach każdej kategorii zgody.

Pliki cookie skategoryzowane jako "Niezbędne" są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do umożliwienia korzystania z podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie są wymagane do umożliwienia korzystania z podstawowych funkcji tej witryny, takich jak zapewnienie bezpiecznego logowania lub dostosowanie preferencji zgody. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację użytkownika.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają realizować określone funkcje, takie jak udostępnianie zawartości strony internetowej na platformach mediów społecznościowych, zbieranie opinii i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie są wykorzystywane do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczyć informacji na temat metryk, takich jak liczba odwiedzających, współczynnik odrzuceń, źródło ruchu itp.

Pliki cookie dotyczące wydajności są wykorzystywane do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności strony internetowej, co pomaga w dostarczaniu lepszych doświadczeń użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania odwiedzającym spersonalizowanych reklam w oparciu o strony odwiedzane wcześniej oraz do analizy skuteczności kampanii reklamowych.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Ponad tysiąc par okularów dla dzieci. Oto bilans Rodzinnego Biegu Czas Na Wzrok

W sobotę, 13 października, odbył się 1. Rodzinny Bieg Czas Na Wzrok, organizowany z okazji obchodów Światowego Dnia Wzroku. Wydarzenie miało charakter sportowy i rodzinny, ale przede wszystkim – charytatywny. Dzięki inicjatywie Organizatora – Grupy Essilor – 1048 par okularów zostanie przekazanych wychowankom domów dziecka, u których stwierdzono konieczność korekcji okularowej. 

Biegacze mieli do pokonania 5 kilometrów. Dzięki dużemu zainteresowaniu biegiem, aż 1048 par okularów powędruje do potrzebujących dzieci z domów dziecka. Inicjatywa jest kontynuacją programu Zobacz Lepszą Przyszłość, w ramach której pracownicy Grupy Essilor realizowali projekt przesiewowych badań wzroku w domach dziecka w całej Polsce. Inicjatywę doceniła kapituła Akademii Rozwoju Filantropii, decyzją której projekt otrzymał nagrodę główną w prestiżowym konkursie „Dobroczyńca Roku”.

Kampania Czas na Wzrok 40+ podsumowana

1. Rodzinny Bieg Czas Na Wzrok był również okazją do podsumowania spektakularnego sukcesu kampanii edukacyjnej Czas Na Wzrok 40+. Głównym celem i założeniem akcji jest budowanie świadomości potrzeby regularnych badań wzroku oraz prawidłowej korekcji okularowej, a także edukacja w zakresie prezbiopii. To dzięki kampanii Polacy zaczęli otwarcie mówić o swoich kłopotach z widzeniem po 40. roku życia. Mimo że prezbiopia jest nieuniknionym procesem fizjologicznym, można w prosty sposób jej zaradzić, dobierając okulary korekcyjne z soczewkami progresywnymi.

Ideę Biegu wsparło wiele gwiazd: Karina Kunkiewicz, Lara Gessler, Karolina Malinowska, Danuta Stenka, Artur Żmijewski, Beata Chmielowska-Olech, Odeta Moro, Krzysztof Jankes Jankowski, Stanisław Karpiel-Bułecka, Piotr Nowak, Jacek Borcuch, Maciej Iwański, Kasia Cichopek, Anna Dereszowska, Ilona Felicjańska, Paul Montana, Marcin Hakiel, Natalia Jakuła, Agnieszka Jastrzębska, Ewa Kasprzyk, Maciej Florek Gleba, Maciej Myszkowski, Małgorzata Ohme, Ewa Pacuła, Marzena Rogalska, Sergiusz Ryczel, Beata Sadowska, Małgorzata Rozenek-Majdan i Radosław Majdan, Tomasz Smokowski, Jarosław Kulczycki, Alina Jankowska, Beata Tadla, Lidia Popiel, Jacek Kurowski, Marta Kuligowska, Marcin Dulnik, Tomasz Zimoch czy Bożydar Iwanow. Część z nich spróbowała swoich sił i wspólnie z innymi Zawodnikami, pokonała trasę 5 kilometrów wzdłuż Wisły.

Z kronikarskiego obowiązku dodajmy, że bieg wygrał Radosław Gromek z czasem 16:51 oraz Weronika Zielińska z wynikiem 20:31. Zawody ukończyło 678 zawodników. 

– Dobra organizacja, rodzinna atmosfera i bardzo konkretna pomoc, jaką otrzymają dzieciaki to bardzo wymierne efekty tego biegu – podsumował wydarzenie Marcin Dulnik, redaktor naczelny portalu biegowe.pl. – Poza tym organizatorom udało się zamówić przepiękną pogodę, która sprawiła, że pokonywanie trasy poprowadzonej wzdłuż Wisły było czystą przyjemnością. – dodał.

Rodzinnie i na sportowo

Wydarzeniu towarzyszył szereg atrakcji rodzinnych – zarówno dla dzieci, jak i dorosłych. Zainteresowani mogli poddać się przesiewowemu badaniu wzroku. Na najmłodszych czekała specjalna strefa relaksu z animacjami dla dzieci. Wyjątkową atrakcją był również Bieg Dla Dzieci w trzech kategoriach wiekowych (5-7 lat, 8-12 lat oraz 13-15 lat), na trzech dystansach: 100 m, 200 m oraz 400 m.

Pomysłodawcą i organizatorem 1. Rodzinnego Biegu Czas Na Wzrok była Grupa Essilor –producent rozwiązań korygujących wzrok. Partnerami wydarzenia były firmy optyczne, działające na terenie kraju: Essilor Polonia, JZO, JAI KUDO oraz Essilor Optical Laboratory Poland.

 red na podstawie materiału prasowego