Wynegocjuj swój rabat na sprzęt Li-Ning. Wyjątkowa akcja z okazji Czarnego Piątku

Czarny Piątek, znany także jako Black Friday, to szczyt sezonu przedświątecznych wyprzedaży. Z tej okazji wiele firm szykuje dla swoich klientów szczególne promocje. Wyjątkową ofertę przygotowała marka Li-Ning. Od wtorku 20 listopada do piątku 23 listopada polscy klienci mogą sami negocjować poziom rabatu, jaki chcą uzyskać na swoje zamówienie na stronie li-ning.pl.

Akcja „Wynegocjuj swój rabat na sprzęt Li-Ning” dla klientów sklepu internetowego ma formę zabawy, w której sklep zachęca do samodzielnego proponowania poziomu rabatu na produkty dostępne na stronie www.li-ning.pl. Chociaż mowa o zabawie, negocjacje są prawdziwe, bowiem, jeśli nasza propozycja zostanie zaakceptowana, otrzymamy specjalny kod, który pozwoli nam zrealizować zamówienie, które zaproponowaliśmy.

Jak to wygląda w praktyce?

Cały proces podzielony jest na 3 etapy. Na początku, spośród produktów dostępnych na stronie www.li-ning.pl, należy wybrać te, które nas najbardziej interesują. Następnie na adres mailowy office@li-ning.pl należy wysłać informację o tym, jakie produkty wybraliśmy oraz ile procent rabatu oczekujemy dla naszego zamówienia. Później pozostaje nam tylko czekać na odpowiedź ze strony sklepu i jeśli nasza propozycja zostanie zaakceptowana, otrzymamy unikalny kod zniżkowy, który pozwoli nam zrealizować zamówienie z wynegocjowanym rabatem. Trzeba jednak się spieszyć, bowiem akcja trwa jedynie do piątku 23 listopada do godziny 23:59.

Jest to pierwsza tego typu inicjatywa w Polsce zaproponowana przed markę sprzętu sportowego. Innowacyjność pomysłu polega na tym, że promocją mogą być objęte wszystkie produkty dostępne w asortymencie sklepu, a także, że to nie sklep, a kupujący proponuje zniżkę, jaką chce uzyskać. To ciekawy pomysł na zaangażowanie klienta w proces zakupu i indywidualnego ustalania ceny.

Li-Ning

Na polskim rynku marka Li-Ning oferuje przede wszystkim sprzęt (buty, odzież i akcesoria) do biegania oraz treningu funkcjonalnego (siłownia, fitness, crossfit, itp.). Chociaż oferta jest dostępna w Polsce zaledwie od kilku miesięcy, produkty Li-Ning zdążyły już zebrać wiele pozytywnych recenzji. Założycielem firmy jest 3-krotny mistrz olimpijski Li Ning i to właśnie jego nazwisko widnieje w nazwie i logo marki. Prawie 30 lat obecności na światowym rynku i szeroki asortyment przyczyniły się do tego, że Li-Ning należy do czołowych producentów sprzętu sportowego na świecie.

Więcej informacji o ofercie oraz samej marce można znaleźć na polskiej stronie internetowej Li-Ning: www.li-ning.pl.

mat.pras