Rudy Project ochroni wzrok biegaczy

Na polski rynek biegowy wkracza włoska marka Rudy Project znana dotychczas głównie jako producent okularów przeciwsłonecznych, kasków, gogli i okularów z korekcją dla sportów zimowych i kolarstwa. Firma wprowadziła do oferty model okularów Propulse zaprojektowany specjalnie dla biegaczy.

Model Propulse wyróżnia m.in. ultralekka konstrukcja, która zapewnia dokładne i naturalne dopasowanie bez uciążliwego ucisku głowy.

Taka anatomiczna budowa zapobiega spadaniu i podskakiwaniu okularów podczas biegania. Wpływ na dopasowanie ma również regulowany nosek, który można dostosować do indywidualnej budowy twarzy.

Okulary ważą zaledwie 26 gram i jak podkreśla producent, są najlżejsze w kolekcji. W modelu Propulse zastosowano nowy system wentylacji, który zapobiega spływaniu potu na oczy i parowaniu soczewek.

– Propulse to niezwykle wygodne i stabilne okulary z zintegrowanymi końcówkami zauszników Hi-Grip, masywnymi otworami wentylacyjnymi zarówno na przedniej części ramki, soczewkach i zausznikach, aby skutecznie zapobiegać parowaniu. Szerokie soczewki zapewniają lepszą ochronę oczu, minimalizując ryzyko łzawienia, jednocześnie zapewniając głębokie pole widzenia – podkreślają przedstawiciele włoskiej marki.

Biegacze już korzystają z tych okularów

W okularach Propulse biega już 40 ambasadorów z Polski, którzy otrzymali specjalną, złotą wersję modelu.

Wśród nich znajduje się m.in. Ewa Jagielska, wielokrotna medalistka Mistrzostw Polski w biegu na dystansach 5km, 10km i półmaratonu oraz Weronika Zielińska, trenerka biegania, która w swoim dorobku ma m.in. złoty medal mistrzostw Polski seniorów w biegu na 400 m przez płotki zdobyty w 2007 roku w Poznaniu.

Opinie ambasadorów można śledzić na Instagramie wyszukując hasztag #RunTheOne.

– Wszystkie produkty Rudy Project po mistrzowsku łączą najnowocześniejszą technologię i estetycznie rzeźbione wzornictwo, a także włoską stylistykę i dbałość o szczegóły, aby stworzyć jedne z najlepszych na świecie okularów. Wprowadzając na rynek model Propulse odpowiadamy na potrzeby biegaczy, którzy tak samo jak miłośnicy kolarstwa potrzebują ochrony wzroku przed szkodliwym promieniowaniem słonecznym i ciałami zewnętrznymi – zaznacza Biuro Prasowe marki Rudy Project.

Podstawowa wersja okularów Propulse  z soczewką przyciemnianą ma kosztować 430 złotych, wersja z soczewką lustrzaną 500 złotych, a za soczewki fotochrom trzeba zapłacić 560 złotych.

Jak informuje producent okulary trafią do sprzedaży w ciągu 2-3 tygodni i będą dostępne w takich sklepach jak Sportofino, Trirent, Tricarbon, 3athlete, Trucht i Pędziwiatr.

Rudy Project to światowy producent, wytwórca i dystrybutor okularów przeciwsłonecznych, kasków, gogli i okularów z korekcją na najwyższym poziomie technicznym.

Firma założona w Treviso we Włoszech w 1985 roku jest światowym liderem w dziedzinie okularów sportowych od ponad 30 lat. Sprzedaje produkty w ponad 60 krajach na całym świecie, również od wielu lat w Polsce.

mat pras.