Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc Ci w sprawnej nawigacji i realizacji określonych funkcji. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje o wszystkich plikach cookie w ramach każdej kategorii zgody.

Pliki cookie skategoryzowane jako "Niezbędne" są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do umożliwienia korzystania z podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie są wymagane do umożliwienia korzystania z podstawowych funkcji tej witryny, takich jak zapewnienie bezpiecznego logowania lub dostosowanie preferencji zgody. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację użytkownika.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają realizować określone funkcje, takie jak udostępnianie zawartości strony internetowej na platformach mediów społecznościowych, zbieranie opinii i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie są wykorzystywane do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczyć informacji na temat metryk, takich jak liczba odwiedzających, współczynnik odrzuceń, źródło ruchu itp.

Pliki cookie dotyczące wydajności są wykorzystywane do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności strony internetowej, co pomaga w dostarczaniu lepszych doświadczeń użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania odwiedzającym spersonalizowanych reklam w oparciu o strony odwiedzane wcześniej oraz do analizy skuteczności kampanii reklamowych.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Kampania „Faster Than”: Marcin Lewandowski opowiada, czym jest szybkość

Już po raz drugi w tym roku, adidas zaprasza do refleksji nad stereotypami dotyczącymi sportu. W najnowszej kampanii biegowej, o nazwie „Faster Than”, marka zachęca do zmiany znaczenia pojęcia szybkości.

Jak twierdzi marka adidas, sztuka biegania nie polega już na byciu najszybszym.

W raporcie z badania “Why We Run”, w którym wzięło udział 6 tysięcy biegaczy z sześciu różnych dużych miast, przekonuje, że dzisiejsi biegacze są bardziej skoncentrowani na innych korzyściach, jakie przynosi bieganie, niż tylko dążenie do osiągania lepszych wyników.

Z ustaleń niemieckiej marki wynika, że dla wielu z nich sport polega na osobistym samodoskonaleniu.

Czas tylko dla siebie

Aż 60% badanych zgodziło się, że regularny trening daje niesamowite korzyści zdrowotne.

47% z nich uważa, że bieganie pozwala wyłączyć stresujące myśli w głowie i zrelaksować się podczas długiego wybiegania.

Wtedy mają czas na rozmyślania i moment na odłożenie telefonu i ucieczkę od social media.

Bieganie pobudza rozum i…serce

Badanie marki adidas pokazuje, że bieganie ma wpływ na społeczne postawy ludzi.

34% badanych przyznało, że nawiązali nowe znajomości podczas biegania, a aż 20% w taki sposób spotkała swojego nowego partnera. Poza tym 17% respondentów wskazało, że bieganie dało im odwagę do zaproszenia kogoś na randkę.

18% ankietowanych stwierdziło, że ruch ich inspiruje do działania, a 32% przyznaje, że po biegu czuje większą pewność siebie.

Pozytywny wpływ biegania to także znane w środowisku “runner’s high”, które według 34% motywuje do realizacji zadań odłożonych na później i wpływa na powstawanie świetnych pomysłów (30%).

Lewandowski i Ugonoh motywują

W nawiązaniu do idei kampanii, adidas zaprosił do współpracy biegaczy, którzy swoją historią mogą inspirować innych.

Osi Ugonoh, biegająca dla przyjemności i zdrowia oraz Marcin Lewandowski, który udowadnia, że nawet dla najszybszych, “szybkość” to uczucie indywidualne.

– Szybkość dla mnie to przekraczanie swoich własnych granic i możliwości, ale w bieganiu w ogóle nie o to chodzi. Nigdy nie będziesz szybki, jeśli po prostu nie wyjdziesz i nie zaczniesz biegać. Ja wiem, że to boli, mnie też to bolało, ale w końcu przyjdą efekty i nie trzeba będzie na nie długo czekać. W końcu bieganie amatorskie zacznie być przyjemne i może się stać najlepszą częścią Twojego dnia – mówi Marcin Lewandowski w kontekście kampanii „Faster Than”. – Chciałbym zachęcić jeszcze więcej osób do biegania, do poszukiwania swojego własnego celu i motywacji. Skupcie się na pozytywnych aspektach uprawiania sportu, a z czasem nie będziecie mogli wyobrazić sobie bez niego życia – zapewnia brązowy medalista mistrzostw świata na dystansie 1500m.

Źródło: adidas