Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc Ci w sprawnej nawigacji i realizacji określonych funkcji. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje o wszystkich plikach cookie w ramach każdej kategorii zgody.

Pliki cookie skategoryzowane jako "Niezbędne" są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do umożliwienia korzystania z podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie są wymagane do umożliwienia korzystania z podstawowych funkcji tej witryny, takich jak zapewnienie bezpiecznego logowania lub dostosowanie preferencji zgody. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację użytkownika.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają realizować określone funkcje, takie jak udostępnianie zawartości strony internetowej na platformach mediów społecznościowych, zbieranie opinii i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie są wykorzystywane do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczyć informacji na temat metryk, takich jak liczba odwiedzających, współczynnik odrzuceń, źródło ruchu itp.

Pliki cookie dotyczące wydajności są wykorzystywane do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności strony internetowej, co pomaga w dostarczaniu lepszych doświadczeń użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania odwiedzającym spersonalizowanych reklam w oparciu o strony odwiedzane wcześniej oraz do analizy skuteczności kampanii reklamowych.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

PUMA połączyła siły z teamem F1. Co z tego wyszło?

PUMA i zespół F1 Mercedes AMG Petronas połączyły siły „w celu stworzenia najszybszych, najlżejszych i najbardziej dynamicznych butów lekkoatletycznych”. W efekcie powstały modele Evospeed Tokyo Future Faster+ i Evospeed Tokyo Future NitroFaster+, w których startować będą czołowi zawodnicy niemieckiej marki.

Superlekki i responsywny

Model Evospeed Tokyo Future Faster+ został zaprojektowany wspólnie z rekordzistą świata w biegu przez płotki na 400 m Karstenem Warholmem i jego trenerem. Cholewka kolców jest wypełniona włóknami węglowymi, natomiast podeszwa zawiera węglową płytkę, zaprojektowaną przez Mercedes AMG Petronas. Wszystko zostało uzupełnione trwałymi, tytanowymi kołkami. Całość waży jedynie 135 gramów.

Dla mnie ważne jest to, że w trakcie biegu przenoszę ciężar na przednią część stopyDlatego zależy mi, aby płytka z włókna węglowego popychała mnie we właściwym kierunku. Kiedy stawiasz kolejne kroki, chcesz, aby płyta wygięła się we właściwy sposób i zwróciła energię. Podczas sprintu mamy bardzo krótki czas kontaktu z podłożem, tylko 1 sekundę, więc chcemy, aby but odpowiadał bardzo szybko – powiedział Karsten Warholm.

But na setkę

Z kolei Evospeed Tokyo Future NitroFaster+ to model zaprojektowany przez  PUMA pod dyktando kanadyjskiego sprintera na dystansie 100 i 200 metrów Andre De Grasse. But wyróżnia opatentowana przez niemiecką markę pianka NITRO Foam oraz zaprojektowana przez Mercedes AMG Petronas płytka z włókna węglowego zwiększająca odbicie. Model waży 199 gramów.