4F namawia do ruchu dla przyjemności
W najnowszej kampanii wizerunkowej „Define your game” marka 4F zachęca do odkrywania ulubionych aktywności fizycznych i czerpania z nich maksymalnej przyjemności. Polska firma motywuje do ruchu w wybranej przez siebie formie, bez ograniczeń i na własnych zasadach.
– Siłownia, trekking, bieganie a może taniec lub rolki? Znajdź swoją dyscyplinę i czerp z niej radość – czytamy w komunikacie prasowym, który dotarł do naszej redakcji.
W ramach kampanii marketingowej powstał spot reklamowy oraz kilkanaście krótkich form digitalowych. W materiałach video dynamiczne przebitki pokazują bohaterów w różnym wieku, uprawiających sport, w grupie lub indywidualnie. Oprócz profesjonalistów zajmujących się takimi aktywnościami jak kolarstwo szosowe czy joga są przedstawione osoby, które jeżdżą na rolkach, tańczą i traktują ruch jako formę rozrywki.
Za reżyserię spotu odpowiedzialny jest Ivan Bambalin, natomiast konceptem kreatywnym i produkcją zajęła się agencja Visual Crafters. Zdjęcia stworzył Kuba Dąbrowski, a tłem do „Define your game” była miejska sceneria greckich Aten.
– Aktywność fizyczna jest dla wszystkich bez względu na wygląd, wiek czy predyspozycje. Eksperymentujmy, zdobywajmy nowe doświadczenia, nie skupiając się tylko na nagrodach i wynikach. Jesteśmy wsparciem dla wszystkich – od profesjonalnych sportowców po osoby, które dopiero odkrywają swoje sportowe możliwości. Sami zdefiniujmy swoją grę i znajdźmy właściwy rytm – mówi Magda Warchoł, Marketing Director 4F.
Formaty video będą promowane na YouTube oraz na platformach VOD. Kampania będzie mieć swoją odsłonę w mediach społecznościowych – na Instagramie, Facebooku oraz na TikToku we współpracy z influencerami. Komunikaty motywujące do ruchu pojawią się również na setkach nośników w największych aglomeracjach w Polsce: na billboardach, citylightach, plakatach oraz na nośnikach digitalowych w galeriach handlowych. Zwieńczeniem będą dwa efektowne murale z elementami UV świecącymi w ciemności – w Warszawie i Gdańsku.
„Define your game” jest wsparciem kolekcji sportowej i sportstyle’owej wiosna-lato, w której skład wchodzi m.in. odzież do treningu, jogi, biegania, trekking’u oraz beachwear.
Źródło: 4F