Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc Ci w sprawnej nawigacji i realizacji określonych funkcji. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje o wszystkich plikach cookie w ramach każdej kategorii zgody.

Pliki cookie skategoryzowane jako "Niezbędne" są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do umożliwienia korzystania z podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie są wymagane do umożliwienia korzystania z podstawowych funkcji tej witryny, takich jak zapewnienie bezpiecznego logowania lub dostosowanie preferencji zgody. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację użytkownika.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają realizować określone funkcje, takie jak udostępnianie zawartości strony internetowej na platformach mediów społecznościowych, zbieranie opinii i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie są wykorzystywane do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczyć informacji na temat metryk, takich jak liczba odwiedzających, współczynnik odrzuceń, źródło ruchu itp.

Pliki cookie dotyczące wydajności są wykorzystywane do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności strony internetowej, co pomaga w dostarczaniu lepszych doświadczeń użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania odwiedzającym spersonalizowanych reklam w oparciu o strony odwiedzane wcześniej oraz do analizy skuteczności kampanii reklamowych.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

4F namawia do ruchu dla przyjemności

W najnowszej kampanii wizerunkowej „Define your game” marka 4F zachęca do odkrywania ulubionych aktywności fizycznych i czerpania z nich maksymalnej przyjemności. Polska firma motywuje do ruchu w wybranej przez siebie formie, bez ograniczeń i na własnych zasadach.

– Siłownia, trekking, bieganie a może taniec lub rolki? Znajdź swoją dyscyplinę i czerp z niej radość – czytamy w komunikacie prasowym, który dotarł do naszej redakcji.

W ramach kampanii marketingowej powstał spot reklamowy oraz kilkanaście krótkich form digitalowych. W materiałach video dynamiczne przebitki pokazują bohaterów w różnym wieku, uprawiających sport, w grupie lub indywidualnie. Oprócz profesjonalistów zajmujących się takimi aktywnościami jak kolarstwo szosowe czy joga są przedstawione osoby, które jeżdżą na rolkach, tańczą i traktują ruch jako formę rozrywki.

Za reżyserię spotu odpowiedzialny jest Ivan Bambalin, natomiast konceptem kreatywnym i produkcją zajęła się agencja Visual Crafters. Zdjęcia stworzył Kuba Dąbrowski, a tłem do „Define your game” była miejska sceneria greckich Aten.

– Aktywność fizyczna jest dla wszystkich bez względu na wygląd, wiek czy predyspozycje. Eksperymentujmy, zdobywajmy nowe doświadczenia, nie skupiając się tylko na nagrodach i wynikach. Jesteśmy wsparciem dla wszystkich – od profesjonalnych sportowców po osoby, które dopiero odkrywają swoje sportowe możliwości. Sami zdefiniujmy swoją grę i znajdźmy właściwy rytm – mówi Magda Warchoł, Marketing Director 4F.

Formaty video będą promowane na YouTube oraz na platformach VOD. Kampania będzie mieć swoją odsłonę w mediach społecznościowych – na Instagramie, Facebooku oraz na TikToku we współpracy z influencerami. Komunikaty motywujące do ruchu pojawią się również na setkach nośników w największych aglomeracjach w Polsce: na billboardach, citylightach, plakatach oraz na nośnikach digitalowych w galeriach handlowych. Zwieńczeniem będą dwa efektowne murale z elementami UV świecącymi w ciemności – w Warszawie i Gdańsku.

„Define your game” jest wsparciem kolekcji sportowej i sportstyle’owej wiosna-lato, w której skład wchodzi m.in. odzież do treningu, jogi, biegania, trekking’u oraz beachwear.

Źródło: 4F