ASICS zaprezentował nowości dla biegaczy. Spotkanie w duchu „Move Your Mind”
Podczas spotkania dla mediów zorganizowanego w środę (21 lutego) w Sklepie Biegacza na warszawskim Powiślu pod hasłem „Move Your Mind” ASICS przedstawił nowości produktowe z biegowej kolekcji. Zaprezentowane zostały m.in. buty GEL-Nimbus 26 i Novablast 4 oraz odzież wyprodukowana z szybkoschnących materiałów pochodzących w większości z recyklingu.
ASICS i Sklep Biegacza wspólnie zaprosili uczestników spotkania do świata japońskiej marki. Eksperci dzielili się nowinkami technologicznymi, zdradzali kulisy produkcji oraz opowiadali o innowacjach w tworzeniu biegowych kolekcji.
Wydarzenie było okazją do zaprezentowania najnowszej odsłony flagowego i najlepiej amortyzowanego modelu butów adresowanych do biegaczy o stopie neutralnej, czyli GEL-Nimbus 26. Jak podkreślali eksperci japońskiej marki, to synonim komfortu oraz wygody. Powoływali się przy tej okazji na zaawansowane, niezależne testy produktowe, które pozycjonują te buty w ścisłej czołówce najbardziej komfortowych treningówek. Za miękkość w tym modelu odpowiada m.in. nowa lekka i responsywna pianka FF BLAST PLUS ECO, która została wykonana w 24% z materiałów roślinnych i pochodzących z recyklingu.
O swoich wrażeniach z biegania w nowych Nimbusach mówił gość specjalny środowego spotkania Arkadiusz Gardzielewski, olimpijczyk z Tokio. Powiedział, że to „najbardziej wygodny but, jaki miał na nodze”. Ocenił, że dobrze sprawdza się zarówno na dłuższych wybieganiach, jak i przy krótszych akcentach treningowych.
Drugim modelem, na którym skupiła się uwaga podczas spotkania w Sklepie Biegacza był Novablast 4. To but o innej charakterystyce niż Nimbus, chociaż w podeszwie środkowej znajdziemy tę samą piankę. Wprowadzony przez ASICS do oferty w 2020 roku but szybko zyskał na świecie szerokie grono fanów, którzy doceniają dynamikę i zwrot energii, jaki zapewnia. Do tego grona zalicza się również Katarzyna Jankowska, czołowa polska maratonka.
– Uwielbiam ten model przede wszystkim za unikalną podeszwę, zapewniającą maksymalne odbicie na każdym kroku. Jest to najlepszy wybór dla wszystkich, którzy potrzebują podczas biegu dodatkowej energii – powiedziała.
W świecie ASICS
Spotkanie w Sklepie Biegacza wprowadziło uczestników w świat marki, jej filozofię założycielską, czyli „w zdrowym ciele, zdrowych duch”, a także stanowiło platformę wymiany myśli oraz biegowej wiedzy. Poza ambasadorami ASICS, Katarzyną Jankowską i Arkadiuszem Gardzielewskim, w spotkaniu wzięli również udział psycholog sportu, Monika Świątek i Kacper Kościelniak, ekspert marki. Wszyscy byli do dyspozycji zebranych gości, a także przedstawili na scenie swój punkt widzenia dotyczący produktów i ich wpływu na ciało oraz umysł.
– Zgodnie z hasłem „Move Your Mind”, poruszamy nie tylko ciała, ale również umysły. Dążymy do tego, aby zachęcić do podejmowania aktywności fizycznej możliwie największą liczbę osób, które na co dzień poszukują motywacji, inspiracji czy zewnętrznego bodźca do działania. Regularne uprawianie sportu korzystnie wpływa na naszą kondycję psychiczną, a potwierdzają to nasze badania – powiedział Daniel Bogacki, Activation Specialist w ASICS Polska.
Źródło: ASICS