Biegasz? Jesteś biegaczem! New Balance powraca z „Run Your Way”

Niezależnie od płci, wieku, pochodzenia, intensywności treningów, motywacji czy wyznaczonych celów, dla New Balance jeśli biegasz, jesteś biegaczem. Kampania „Run Your Way” skierowana jest do każdego, kto mierzy się z tym sportem, bez względu na poziomu zaawansowania. Marka z Bostonu zachęca, aby sport uprawiać we własnym stylu i w zgodzie z samym sobą.

Od zupełnie początkującego, przed średniozaawansowanego do zawodowego biegacza – każdy z nich jest tak samo ważny dla marki New Balance, która od lat wspiera biegaczy niezależnie od ich poziomu czy wyników.

– Biegowe stereotypy zakorzenione w naszym społeczeństwie często mocno definiują postrzeganie amatorów jako „biegaczy”. To słowo wciąż dla wielu zarezerwowane jest tylko dla elity. Dla nas nie ma znaczenia jak i dlaczego biegasz, a wyjątkowość i indywidualizm osób, które biegają, są najważniejszym filarem kampanii Run Your Way – czytamy w komunikacie prasowym.

Jak przekonuje New Balance, rozpoczynając sportową przygodę każdy dołącza do biegowej rodziny ze swoją indywidualną historią, motywacją i celem. Dla jednych będzie to zdobycie medalu olimpijskiego, dla innych przebiegnięcie maratonu poniżej trzech godzin, ale będą też tacy, dla których bieganie to sposób na dbanie o dobrą kondycję i lepsze samopoczucie.

– Niezależnie od wytyczonych celów lub ich braku, najważniejsze jest to, by czerpać z biegania radość, która sprawia, że stajemy się lepszą wersją siebie – podkreślają inicjatorzy kampanii „Run Your Way”.

Tegoroczna kampania Run Your Way wystartowała pod koniec lutego. W ramach globalnej aktywacji wykorzystane zostały sylwetki różnorodnych biegaczy, m.in. wschodzącej gwiazdy na dystansie 800 m Roisin Willis, amerykańskiego rapera Action Bronsona, zawodowego skateboardera Ryana Lay’a, DJ-a i modela Wesley’a Bediako czy ambasadorki New Balance Ayi Al Hafezy.

W ramach lokalnej odsłony kampanii działania online realizuje Performance Media, a key visuale Run Your Way pojawią się na nośnikach OOH m.in. w warszawskim metrze (Ströer) i na muralach (Good Looking Studio). Wsparcia w obszarze PRu i działań z influencerami udziela agencja Snow PR. Aktywacja przewiduje również zaangażowanie lokalnych społeczności biegowych oraz komunikację w trakcie 18. Półmaratonu Warszawskiego i towarzszącego mu New Balance Biegu na Piątkę.

Źródło: New Balance