Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc Ci w sprawnej nawigacji i realizacji określonych funkcji. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje o wszystkich plikach cookie w ramach każdej kategorii zgody.

Pliki cookie skategoryzowane jako "Niezbędne" są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do umożliwienia korzystania z podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie są wymagane do umożliwienia korzystania z podstawowych funkcji tej witryny, takich jak zapewnienie bezpiecznego logowania lub dostosowanie preferencji zgody. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację użytkownika.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają realizować określone funkcje, takie jak udostępnianie zawartości strony internetowej na platformach mediów społecznościowych, zbieranie opinii i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie są wykorzystywane do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczyć informacji na temat metryk, takich jak liczba odwiedzających, współczynnik odrzuceń, źródło ruchu itp.

Pliki cookie dotyczące wydajności są wykorzystywane do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności strony internetowej, co pomaga w dostarczaniu lepszych doświadczeń użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania odwiedzającym spersonalizowanych reklam w oparciu o strony odwiedzane wcześniej oraz do analizy skuteczności kampanii reklamowych.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Natalia Bukowiecka zamieniła New Balance na adidas

Natalia Bukowiecka dołączyła do grona sportowców współpracujących z niemiecką marką adidas. Zawodniczka, która w 2024 roku zdobyła brązowy medal olimpijski w Paryżu oraz tytuł mistrzyni Europy w biegu na 400 metrów, do tej pory była twarzą marki New Balance.

Bukowiecka: „To dla mnie wyróżnienie”

Bukowiecka dołącza do grona globalnych ambasadorów adidas, takich jak jej rywalka z bieżni Marileidy Paulino z Dominikany czy mistrz olimpijski na dystansie 100 metrów Amerykanin Noah Lyles.

– Możliwość współpracy z tak dużą marką, która skoncentrowana jest na stałym rozwoju i osiągnęła globalny sukces, jest dla mnie ogromnym wyróżnieniem. Myślę, że te wartości pomogą mi w dalszym rozwoju – mówi Natalia Bukowiecka.

Zawodniczka KS Podlasie Białystok szczególnie ceni podejście marki do tematów związanych z presją i zdrowiem psychicznym.

– Lata w sporcie nauczyły mnie, jak ważna jest sfera mentalna i cieszę się, że adidas to dostrzega. Prowadzona w zeszłym roku przez markę kampania podejmująca temat presji w sporcie i niosąca przesłanie „You got this” jest świetnym przykładem na to, jak wspierać sportowców nie tylko w osiąganiu najlepszych wyników, ale także w zachowaniu motywacji i panowaniu nad stresem w kluczowych momentach – dodaje.

Rok Bukowieckiej

Miniony sezon był dla 26-letniej Natalii Bukowieckiej wyjątkowy. Podczas czerwcowych Mistrzostw Europy w Rzymie ustanowiła nowy rekord Polski na 400 m z czasem 48.98, a wynik ten w lipcu poprawiła jeszcze podczas Diamentowej Ligi w Londynie (48.90).  W sierpniu wywalczyła brązowy medal igrzysk olimpijskich w Paryżu.

Za swoje osiągnięcia w 2024 roku otrzymała nagrodę „Złote Kolce” dla najlepszej polskiej lekkoatletki. W rozstrzygniętej w minioną sobotę 90. edycji Plebiscytu Przeglądu Sportowego i Polsatu na Najlepszego Sportowca Polski zajęła drugie miejsce.

W ostatnich latach Natalia Bukowiecka była wspierana przez markę New Balance. W 2022 roku była jedną z twarzy amerykańskiej marki w globalnej kampanii „We Got Now”.

Źródło: red, adidas

fot. w nagłówku materiał prasowy addias