Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc Ci w sprawnej nawigacji i realizacji określonych funkcji. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje o wszystkich plikach cookie w ramach każdej kategorii zgody.

Pliki cookie skategoryzowane jako "Niezbędne" są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do umożliwienia korzystania z podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie są wymagane do umożliwienia korzystania z podstawowych funkcji tej witryny, takich jak zapewnienie bezpiecznego logowania lub dostosowanie preferencji zgody. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację użytkownika.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają realizować określone funkcje, takie jak udostępnianie zawartości strony internetowej na platformach mediów społecznościowych, zbieranie opinii i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie są wykorzystywane do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczyć informacji na temat metryk, takich jak liczba odwiedzających, współczynnik odrzuceń, źródło ruchu itp.

Pliki cookie dotyczące wydajności są wykorzystywane do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności strony internetowej, co pomaga w dostarczaniu lepszych doświadczeń użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania odwiedzającym spersonalizowanych reklam w oparciu o strony odwiedzane wcześniej oraz do analizy skuteczności kampanii reklamowych.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

RunCzech i adidas razem na kolejne sześć lat

RunCzech, organizator prestiżowych imprez biegowych m.in. w Czechach i we Włoszech, zawarł nową sześcioletnią umowę z niemieckim koncernem adidas. Jako partner techniczny w dalszym ciągu będzie wspierał projekt Running League oraz będzie ubierał elitarnych biegaczy należących do założonej w 2014 roku drużyny RunCzech Racing.

Partnerstwo na lata

Współpraca adidas i RunCzech rozpoczęła się w 2007 roku. Niemiecka marka od lat dostarcza ekskluzywne kolekcje sportowe „All Runners Are Beautiful” dla biegów, które tworzą RunCzech Running League. Oprócz prestiżowych imprez Sportisimo Prague Half Marathon, Volkswagen Prague Marathon i biegu Birell Race na 10 km w Pradze do tego cyklu należą również półmaratony w Ołomuńcu, Czeskich Budziejowicach, Karlowych Warach, Uściu nad Łebą, a także przełajowe zawody Nature Run w Libercu.

– adidas jest z nami praktycznie od początku. Przez ćwierć wieku naszej wspaniałej współpracy powitaliśmy na metach naszych biegów łącznie ponad 1,2 miliona biegaczy – mówi Carlo Capalbo, prezes RunCzech.

adidas jest również sponsorem tytularnym wrześniowego biegu Women’s Race, który towarzyszy praskiej imprezie Birell 10 km Race. Wyposaża poza tym w najlepszy sprzęt zawodników RunCzech Racing, która skupia utalentowanych biegaczy, głównie z Afryki. Członkowie tej drużyny dotychczas pobili osiem rekordów świata w zawodach na ulicy i ponad ponad 150 razy stawali na podium różnych biegów.

Razem po rekordy

O bliskim partnerstwie RunCzech i adidas dobrze świadczy fakt, że to właśnie Czesi odpowiadali za organiację prestiżowego wydarzenia AdiZero: Road to Records, które odbyło się we wrześniu ubiegłego roku w niemieckim Herzogenaurach. To właśnie tam znajduje się siedziba firmy adidas.

– Nieczęsto zdarza się, by tak globalna marka jak adidas zwracała się do czeskiej firmy z prośbą o współorganizację kluczowego wydarzenia sportowego w Niemczech – dodaje Carlo Capalbo z RunCzech.

Podczas imprezy w  Herzogenaurach ustanowione zostały dwa rekordy świata w biegach kobiet. Pierwszy z nich padł łupem Kenijki Agnes Tirop, która pokonała 10km w 30:01, a drugi Etiopki Senbere Teferi na dystansie 5km (14:29). W zawodach wzięli udział wyłącznie sportowcy sponsorowani przez adidasa. Marka wykorzystała formułę biegu elity do pokazania światu nowych butów z kolekcji adizero stworzonej do szybkiego biegania.

– RunCzech jako organizator cieszy się dużym międzynarodowym uznaniem, a każdy organizowany przez nich bieg cechuje wysoki poziom profesjonalizmu. Poza tym nieustannie wprowadzają innowacje i wymyślają nowe projekty sportowe – powiedział Krzysztof Łuczakowski odpowiedzialny w adidas za marketing sportowy w Europie Wschodniej.

Źródło: RunCzech