Konkurs adidas Warszawa. Nagrodą biegowy weekend w Berlinie i Paryżu
Z okazji premiery najnowszych modeli butów biegowych Ultraboost Light oraz Adizero Adios Pro 3, sklep adidas Warszawa organizuje dwa konkursy, w których do wygrania są numery startowe na BMW Berlin Marathon (24 września) i adidas 10k Paris (11 czerwca). Nagroda obejmuje również m.in. vouchery na transport oraz zakwaterowanie dla zwycięzcy i osoby towarzyszącej.
W marcu adidas wystartował z kampanią „W bieganiu liczysz się Ty”, w której chce uwolnić początkujących i bardziej zaawansowanych biegaczy od presji dystansu, czasu i tempa. Inspiruje ich do odkrycia tego, co tak naprawdę sprawia im radość w bieganiu.
Kampanii towarzyszy premiera najnowszych modeli butów biegowych Ultraboost Light oraz Adizero Adios Pro 3. Pierwszy z nich to najlżejsze buty do biegania z serii Ultraboost. Treningówka, która zapewnia amortyzację i sprężystość. Z kolei Adizero Adios Pro 3 to pokazowy model z serii Adizero Racing stworzony z myślą o sportowcach, którzy chcą bić swoje rekordy życiowe.
– Z tej okazji przygotowaliśmy coś specjalnego – biegowy konkurs na Instagramie z niesamowitą nagrodą główną: numerami startowymi na BMW Berlin Marathon (24 września) i bieg adidas 10K Paris (11 czerwca) wraz z transportem, noclegiem i ubezpieczeniem – informuje marka adidas.
Jak wygrać biegowy weekend w Berlinie lub Paryżu?
Aby otrzymać szansę na wygranie nagrody należy zakupić w sklepie adidas Warszawa przy ul. Marszałkowskiej 104/122 buty do biegania Adizero Adios Pro 3 lub Ultraboost Light. Kolejny krok to wykonanie zdjęcia pokazującego jak lekkie (Ultraboost Light) lub szybkie (Adizero Adios Pro 3) są buty adidas.
Następnie wystarczy opublikować publicznie zdjęcie na swoim feedzie na Instagramie z hasztagami: #startujewberlinie lub #startujewparyzu #adidaswarszawa oraz dodać oznaczenie @adidasrunning
Konkurs trwa do 8 maja, zostanie rozstrzygnięty 17 maja 2023 roku. Regulamin akcji dostępny jest w kasie w sklepie adidas Warszawa przy ul. Marszałkowskiej. W konkursie mogą brać udział tylko osoby pełnoletnie.
Źródło: adidas, red
Zdjęcie w nagłówku Depositphotos.com