Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc Ci w sprawnej nawigacji i realizacji określonych funkcji. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje o wszystkich plikach cookie w ramach każdej kategorii zgody.

Pliki cookie skategoryzowane jako "Niezbędne" są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do umożliwienia korzystania z podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie są wymagane do umożliwienia korzystania z podstawowych funkcji tej witryny, takich jak zapewnienie bezpiecznego logowania lub dostosowanie preferencji zgody. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację użytkownika.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają realizować określone funkcje, takie jak udostępnianie zawartości strony internetowej na platformach mediów społecznościowych, zbieranie opinii i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie są wykorzystywane do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczyć informacji na temat metryk, takich jak liczba odwiedzających, współczynnik odrzuceń, źródło ruchu itp.

Pliki cookie dotyczące wydajności są wykorzystywane do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności strony internetowej, co pomaga w dostarczaniu lepszych doświadczeń użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania odwiedzającym spersonalizowanych reklam w oparciu o strony odwiedzane wcześniej oraz do analizy skuteczności kampanii reklamowych.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

14. PZU Półmaraton Warszawski przedstawił projekt koszulki. Da się lubić?

Dzisiaj organizatorzy 14. PZU Półmaratonu Warszawskiego, który odbędzie się 31 marca pokazali projekt koszulki technicznej. Jej producentem jest firma New Balance, która pod koniec stycznia została partnerem technicznym Fundacji Maraton Warszawski. 

Na przodzie koszulki znajduje się napis „Warszawa”, a na plecach „Da się lubić” – to jasne nawiązanie do tytułu piosenki wykonywanej przez Adolfa Dymszę. Słowa do tego utworu napisał Bronisław Brok, a muzykę Jerzy Wasowski. Jak się dowiedzieliśmy w Biurze Prasowym fundacji taki sam nadruk zostanie umieszczony na koszulkach bawełnianych.

– Warszawa da się lubić – szczególnie podczas biegu. Frekwencja na półmaratonach świadczy o tym, że to jeden z ulubionych dystansów biegaczy. Mamy nadzieję, że wraz z koszulką 14. PZU Półmaratonu Warszawskiego po biegu zachowacie moc pozytywnych wspomnień. Oficjalne koszulki techniczne marki New Balance z limitowanej serii dostępne są w pakietach startowych – poinformowali organizatorzy.

Tak jak w poprzednich latach t-shirt jest w kolorze jasnoniebieskim. Pakiet z koszulką techniczną New Balance do 28 lutego kosztuje 149 złotych. Od początku marca jego cena wzrośnie o 20 złotych.

Umowę między Fundacją Maraton Warszawski i New Balance podpisano na cztery lata. Tym samym zakończyła się trwająca 12 lat współpraca organizatorów m.in. Półmaratonu Warszawskiego i Maratonu Warszawskiego z marką adidas.

Z Konwiktorskiej na Wisłostradę

Pod koniec stycznia dowiedzieliśmy się, że trasa 14. PZU Półmaratonu Warszawskiego będzie dokładnie taka sama jak w ubiegłym roku. Start półmaratonu zlokalizowany będzie na Nowym Mieście przy ulicy Konwiktorskiej. Uczestnicy ruszą w kierunku Placu Wilsona, a następnie Mostem Gdańskim udadzą się na prawą stronę Wisły.

Blisko 1/3 trasy prowadzić będzie po praskiej stronie rzeki. Z powrotem do Śródmieścia trasa poprowadzi Mostem Świętokrzyskim. Z Powiśla biegacze udadzą się ulicą Rozbrat w kierunku Parku Agrykola. Ostatnie kilometry będą wiodły na południe – Wybrzeżem Kościuszkowskim i Wybrzeżem Gdańskim w kierunku mety zlokalizowanej przy Multimedialnym Parku Fontann.

Największy półmaraton w Polsce

Półmaraton Warszawski jest jednym z największych biegów ulicznych w Polsce i jednym z największych na tym dystansie w Europie. Ubiegłoroczną edycję imprezy ukończyło prawie 12,5 tysiąca uczestników. Pod koniec 2018 roku warszawski bieg otrzymał certyfikat Road Race Silver Label przyznawany przez międzynarodową organizację IAAF.

Imprezie towarzyszy też największa biegowa akcja charytatywna w kraju – #BiegamDobrze. Tegoroczny cel to milion złotych zebrany na rzecz organizacji dobroczynnych przez uczestników biegu.

red