Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc Ci w sprawnej nawigacji i realizacji określonych funkcji. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje o wszystkich plikach cookie w ramach każdej kategorii zgody.

Pliki cookie skategoryzowane jako "Niezbędne" są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do umożliwienia korzystania z podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie są wymagane do umożliwienia korzystania z podstawowych funkcji tej witryny, takich jak zapewnienie bezpiecznego logowania lub dostosowanie preferencji zgody. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację użytkownika.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają realizować określone funkcje, takie jak udostępnianie zawartości strony internetowej na platformach mediów społecznościowych, zbieranie opinii i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie są wykorzystywane do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczyć informacji na temat metryk, takich jak liczba odwiedzających, współczynnik odrzuceń, źródło ruchu itp.

Pliki cookie dotyczące wydajności są wykorzystywane do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności strony internetowej, co pomaga w dostarczaniu lepszych doświadczeń użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania odwiedzającym spersonalizowanych reklam w oparciu o strony odwiedzane wcześniej oraz do analizy skuteczności kampanii reklamowych.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

4F wprowadza na rynek wiosenną kolekcję odzieży biegowej

Polska marka 4F poinformowała o wprowadzeniu do sprzedaży wiosennej kolekcji odzieży biegowej. Nowa oferta promowana jest hasłem „Make Your Way”.

Odzież dla modnych biegaczy i…

Marketingowcy 4F stworzyli odzież dla dwóch odrębnych grup biegaczy. Pierwszą z nich nazwali „District Runner” i określili, że chodzi o biegacza, który wieczorem trenuje w swojej okolicy, by potem wystartować w maratonie.  Jak czytamy w komunikacie prasowym przesłanym na adres naszej redakcji linia „District Runer” powstała dla tych, którzy lubią poznawać miasto podczas wieczornych treningów lub mają czas na bieganie tylko po zmroku.

Paleta kolorystyczna to kojarząca się z nocą czerń zestawiona z energetyzującym neonowym pomarańczem i kobaltem. Uzupełnieniem linii są elementy odblaskowe w kolorze srebrnym w technologii 360 stopni. Oznacza to, że elementy odblaskowe są umieszczone z przodu, boku oraz na tyle – wszystko po to, aby trenujący był widoczny.

Kolekcję ma cechować luźny, sportowy krój oraz nieoczywiste barwy i fascynacja dynamiką miasta – wszystko to daje obraz modnego biegacza, przed którym miasto nie ma tajemnic – piszą marketingowcy 4F. Luźny krój ma zapewniać swobodę ruchu, natomiast płaskie szwy eliminować otarcia.

…szybkich

Druga grupa wyodrębnioną przez markę 4F nosi nazwę „Forceful Runner”. Jest to linia produktów dedykowanych osobom świadomym swoich potrzeb podczas treningu. Zdaniem producenta sprawdzi się podczas treningów zarówno w ciągu dnia jak i tych po zmroku. Różnorodność produktów sprawia, że linia dostosowana jest do potrzeb zarówno początkujących jak i zaawansowanych biegaczy.

Inspirowana naturą linia „Forceful Runner” to połączenie neonowej limonki i czerni z nadrukami imitującymi nowoczesny kamuflaż. Linia wzbogacona została technologią reflective, zabezpiecza widoczność biegacza po zmroku.

Na ubraniach pojawia się hasło unstoppable, potwierdzające, że niezależnie od warunków pogodowych czy pojawiającego się zmęczenia – biegacz jest nie do zatrzymania. Wszystkie ubrania z najnowszej kolekcji 4F uszyte są z ultra lekkich materiałów, aby biegaczowi nic nie przeszkadzało podczas długich treningów.

A dla biegaczek – Graphic Paths

Linia damskich produktów Graphic Paths utrzymana jest w monochromatycznych barwach. Dominuje czerń, biel oraz różne odcienie szarości, które prezentowane są na nadrukach. Jak czytamy w komunikacie prasowym produkty z tej kolekcji mają zachęcać kobiety do biegania o różnych porach dnia. Abstrakcyjne nadruki przygotowane z zastosowaniem technologii odblasku, pozostają widoczne po zmroku i tym samym podnoszą poziom bezpieczeństwa.

Producent informuje, że w produktach z serii  Graphic Paths znajdziemy m.in. płaskie i klejone szwy oraz laserowe wycięcia. Odzież wyposażona została w wyjście na słuchawki,  zamki z blokadą semi-lock, a także kieszonki w legginsach wykonane z oddychającego materiału zabezpieczające przed przedostaniem się potu do jej wnętrza.

Zdaniem 4F kolekcja sprawdzi się zarówno dla początkujących, średniozaawansowanych jak i doświadczonych, wymagających biegaczek.

red na podstawie mat. pras