Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc Ci w sprawnej nawigacji i realizacji określonych funkcji. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje o wszystkich plikach cookie w ramach każdej kategorii zgody.

Pliki cookie skategoryzowane jako "Niezbędne" są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do umożliwienia korzystania z podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie są wymagane do umożliwienia korzystania z podstawowych funkcji tej witryny, takich jak zapewnienie bezpiecznego logowania lub dostosowanie preferencji zgody. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację użytkownika.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają realizować określone funkcje, takie jak udostępnianie zawartości strony internetowej na platformach mediów społecznościowych, zbieranie opinii i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie są wykorzystywane do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczyć informacji na temat metryk, takich jak liczba odwiedzających, współczynnik odrzuceń, źródło ruchu itp.

Pliki cookie dotyczące wydajności są wykorzystywane do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności strony internetowej, co pomaga w dostarczaniu lepszych doświadczeń użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania odwiedzającym spersonalizowanych reklam w oparciu o strony odwiedzane wcześniej oraz do analizy skuteczności kampanii reklamowych.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Kampania #UntiedYetUnited. Co sznurówki biegowych butów mają wspólnego z koronawirusem?

W Internecie trwa kampania #UntiedYetUnited, której celem jest wsparcie biegaczy w trudnych czasach epidemii koronawirusa. – Nie odbywają się biegi masowe i grupowe treningi. Bieganie chociaż jest tak bardzo indywidualnym sportem, to najlepiej „smakuje”, gdy możesz je z kimś dzielić. Publikując zdjęcia swoich rozwiązanych butów pokazujemy, że fizycznie osobno, ale mentalnie wciąż jesteśmy razem – tłumaczy Beata Popadiak z firmy ASICS.

Kampania wystartowała kilka dni temu. Jako pierwsi zdjęcia biegowych butów z rozwiązanymi sznurówkami do sieci wrzucili członkowie włoskiej drużyny ASICS FrontRunner.

Akcja szybko rozpowszechniła się w Internecie, a tablice na Facebooku i Instagramie błyskawicznie zalały kolejne zdjęcia. W ciągu ostatnich 3 dni w tych kanałach posty z hasztagiem #UntiedYetUnited zostały udostępnione co najmniej 2 tysiące razy.

Na Instagramie zdjęcia rozwiązanych butów uzyskały już prawie 400 tysięcy polubień, a wszystkie posty w ramach tej kampanii dotarły dotychczas do ponad 4 milionów odbiorców. To oczywiście nie koniec, do akcji dołączają kolejni biegacze.

– Cała akcja ma za zadanie pokazać wsparcie i solidarność z ludźmi, który obecnie nie mogą wyjść na zewnątrz. W tych trudnych czasach, mimo zachowywania fizycznego dystansu, jesteśmy w tym wszystkim razem. A tak personalnie, mnie widok rozwiązanych sznurówek z całego świata mega podnosi na duchu – podkreśla Beata Popadiak.  – Cieszymy się, że do kampanii włączają się kolejne firmy i marki, a pomysł angażuje coraz więcej biegaczy z całego świata. Aby dołączyć, wystarczy zrobić zdjęcie według swojego pomysłu i umieścić w sieci z oznaczeniem #UntiedYetUnited. Rozwiąż sznurówkę i podaj dalej! – zachęca.

red