Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc Ci w sprawnej nawigacji i realizacji określonych funkcji. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje o wszystkich plikach cookie w ramach każdej kategorii zgody.

Pliki cookie skategoryzowane jako "Niezbędne" są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do umożliwienia korzystania z podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie są wymagane do umożliwienia korzystania z podstawowych funkcji tej witryny, takich jak zapewnienie bezpiecznego logowania lub dostosowanie preferencji zgody. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację użytkownika.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają realizować określone funkcje, takie jak udostępnianie zawartości strony internetowej na platformach mediów społecznościowych, zbieranie opinii i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie są wykorzystywane do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczyć informacji na temat metryk, takich jak liczba odwiedzających, współczynnik odrzuceń, źródło ruchu itp.

Pliki cookie dotyczące wydajności są wykorzystywane do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności strony internetowej, co pomaga w dostarczaniu lepszych doświadczeń użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania odwiedzającym spersonalizowanych reklam w oparciu o strony odwiedzane wcześniej oraz do analizy skuteczności kampanii reklamowych.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Garmin oficjalnie przyznaje. „Padliśmy ofiarą cyberataku”

Dzisiaj do naszej redakcji dotarło oficjalne oświadczenie firmy Garmin w sprawie awarii. Poniżej publikujemy je w całości.

Garmin padł ofiarą cyberataku, w wyniku którego niektóre z naszych systemów zostały zaszyfrowane. W rezultacie zakłócone zostało działanie wielu z naszych usług online, w tym funkcje strony internetowej, centrum obsługi klienta, aplikacje dla klientów i komunikacja firmowa. Bezzwłocznie rozpoczęliśmy działania mające na celu ocenę charakteru ataku i przywrócenie działania wszystkich systemów.

Nic nie wskazuje na to, by jakiekolwiek dane klientów, w tym informacje o płatnościach Garmin Pay, zostały udostępnione, utracone lub skradzione. W przypadku produktów Garmin nie było możliwości połączenia z usługami online, sytuacja nie miała jednak wpływu na działanie samych urządzeń.

Oceniamy, że w ciągu najbliższych kliku dni wszystkie systemy powrócą do normalnego funkcjonowania.  Nie przewidujemy, że wydarzenie będzie miało istotny wpływ na działanie lub wyniki finansowe firmy. W czasie przywracania naszych systemów wystąpić mogą tymczasowe opóźnienia związane z przetwarzaniem danych. Jesteśmy wdzięczni za cierpliwość i zrozumienie naszych klientów. Dążymy do zapewnienia wsparcia i obsługi klientów na wyjątkowym poziomie, który jest naszą tradycją i wizytówką.

Produkty Garmin zaprojektowane z myślą o aktywnym stylu życia zrewolucjonizowały świat lotnictwa, motoryzacji, fitness, żeglugi i sportów outdoorowych. Celem firmy Garmin jest pomaganie ludziom w jak najlepszym wykorzystaniu każdej chwili, którą spędzają robiąc to, co kochają. Wierzymy, że każdy dzień to okazja do wprowadzania innowacji i poprawiania wyników.

red

fot. Maeal Balland/unsplash