Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc Ci w sprawnej nawigacji i realizacji określonych funkcji. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje o wszystkich plikach cookie w ramach każdej kategorii zgody.

Pliki cookie skategoryzowane jako "Niezbędne" są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do umożliwienia korzystania z podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie są wymagane do umożliwienia korzystania z podstawowych funkcji tej witryny, takich jak zapewnienie bezpiecznego logowania lub dostosowanie preferencji zgody. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację użytkownika.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają realizować określone funkcje, takie jak udostępnianie zawartości strony internetowej na platformach mediów społecznościowych, zbieranie opinii i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie są wykorzystywane do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczyć informacji na temat metryk, takich jak liczba odwiedzających, współczynnik odrzuceń, źródło ruchu itp.

Pliki cookie dotyczące wydajności są wykorzystywane do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności strony internetowej, co pomaga w dostarczaniu lepszych doświadczeń użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania odwiedzającym spersonalizowanych reklam w oparciu o strony odwiedzane wcześniej oraz do analizy skuteczności kampanii reklamowych.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

adidas Ultraboost 22 dla kobiet. Powstał dzięki analizie 1,2 miliona stóp

Już 9 grudnia adidas wprowadzi na rynek kolejną, już 22 wersję swojego flagowego modelu Ultraboost. Damska wersja treningówek została opracowana na podstawie spostrzeżeń kobiet ze społeczności biegowej z całego świata oraz informacji pochodzących z internetowej bazy danych anatomicznych zawierającej skany 1,2 miliona stóp. 

Tworząc model nowy model butów Ultraboost adidas współpracował ściśle ze społecznością biegową kobiet. Biegaczki wzięły udział w licznych testach produktowych, których celem było wypracowanie modelu buta, który będzie jeszcze lepiej dopasowany do anatomii damskiej stopy. adidas podkreśla, że przetestowanych zostało setki prototypów.

Ostatecznie damską wersję modelu Ultraboost 22, charakteryzuje węższa konstrukcja okolicy pięty i niższa linia podbicia zapewniająca lepsze dopasowanie i minimalizująca ryzyko powstawania otarć oraz niekontrolowanych ruchów pięty. Treningówka od adidasa zyskała poza tym nową gumową podeszwę zewnętrzną i lepiej dopasowaną cholewkę, co w połączeniu z LEP TORSION SYSTEM (Linear Energy Push) oraz amortyzacją BOOST, dać ma o 4% większy zwrot energii niż w modelu Ultraboost 21 dla kobiet.

– Stworzyliśmy adidas Ultraboost 22, dzięki holistycznemu podejściu do projektowania butów biegowych. Ultraboost 22 to model, który opracowaliśmy w celu wspierania kobiecej społeczności biegowej. Dostarczyliśmy jej  responsywny but zapewniający poczucie niesamowitego komfortu – mówi Nora Wilimzig, Senior Product Manager, adidas Running.

Do produkcji podeszwy zewnętrznej wykorzystano naturalną gumę Continental oraz cholewkę z przędzy wykonanej w 50% Parley Ocean Plastic.

Ultraboost 22 w różowej kolorystyce oraz pozostałe modele butów do biegania dostępne będą na stronie adidas w sklepach stacjonarnych adidas w Złotych Tarasach i Galerii Arkadia w Warszawie oraz wybranych sklepach adidas w całej Polsce od 9 grudnia. Kosztował będzie 799 złotych.

Źródło: VMLY&R Poland