Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc Ci w sprawnej nawigacji i realizacji określonych funkcji. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje o wszystkich plikach cookie w ramach każdej kategorii zgody.

Pliki cookie skategoryzowane jako "Niezbędne" są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do umożliwienia korzystania z podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie są wymagane do umożliwienia korzystania z podstawowych funkcji tej witryny, takich jak zapewnienie bezpiecznego logowania lub dostosowanie preferencji zgody. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację użytkownika.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają realizować określone funkcje, takie jak udostępnianie zawartości strony internetowej na platformach mediów społecznościowych, zbieranie opinii i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie są wykorzystywane do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczyć informacji na temat metryk, takich jak liczba odwiedzających, współczynnik odrzuceń, źródło ruchu itp.

Pliki cookie dotyczące wydajności są wykorzystywane do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności strony internetowej, co pomaga w dostarczaniu lepszych doświadczeń użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania odwiedzającym spersonalizowanych reklam w oparciu o strony odwiedzane wcześniej oraz do analizy skuteczności kampanii reklamowych.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Nowa kampania New Balance. Każdy biegacz ma swój powód

New Balance wystartował z kampanią „Każdy biegacz ma swój powód”, której celem jest obalenie wszelkich mitów dotyczących postrzegania siebie i innych jako biegacza. Marka udowadnia, że każdy ma w sobie pierwiastek biegacza, choć nie każdy jeszcze o tym wie.

Najnowsza kampania New Balance powstała, aby uczcić każdego biegacza i poznać powody, dla których biega. Niezależnie od tego, czy truchta od niedawna dla przyjemności, trenuje do kolejnego maratonu, czy tylko pędzi spóźniony do pracy albo goni psa na spacerze.

W New Balance zakładamy, że każdy jest biegaczem, nawet jeśli sam się tak jeszcze nie postrzega. Chcemy obalić stereotypy dotyczący biegania i niebiegania oraz pokazać, że każdy ma swój powód żeby biegać. Jakikolwiek by on nie był, doceniamy go i rozumiemy, zapraszając jednocześnie do naszej społeczności –  tłumaczy założenia kampanii Iga Bielawski, Marketing Director CEE w New Balance.

Marka przybliża historie kilku osób, które nie do końca mogły zdawać sobie sprawę z tego, że są biegaczami. Charles goni za dostawcą jedzenia, Max to śpioch, który próbuje złapać autobus, Alicia biegnie wyrzucić śmieci, a Rachel zamiast wyprowadzać psa biega za nim. W ten sposób New Balance pokazuje jak wielu z nas jest sportowcami, często przez przypadek.

Na stronie KażdyBiegacz New Balance zachęca też do odkrycia w sobie wewnętrznego biegacza i podzielenie się powodem, dla którego nogi zaczynają szybciej pracować.

Kampanii „Każdy biegacz ma swój powód” towarzyszą hasztagi: #KazdyBiegacz #JakiJestTwoj

Źródło: New Balance