Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc Ci w sprawnej nawigacji i realizacji określonych funkcji. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje o wszystkich plikach cookie w ramach każdej kategorii zgody.

Pliki cookie skategoryzowane jako "Niezbędne" są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do umożliwienia korzystania z podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie są wymagane do umożliwienia korzystania z podstawowych funkcji tej witryny, takich jak zapewnienie bezpiecznego logowania lub dostosowanie preferencji zgody. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację użytkownika.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają realizować określone funkcje, takie jak udostępnianie zawartości strony internetowej na platformach mediów społecznościowych, zbieranie opinii i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie są wykorzystywane do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczyć informacji na temat metryk, takich jak liczba odwiedzających, współczynnik odrzuceń, źródło ruchu itp.

Pliki cookie dotyczące wydajności są wykorzystywane do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności strony internetowej, co pomaga w dostarczaniu lepszych doświadczeń użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania odwiedzającym spersonalizowanych reklam w oparciu o strony odwiedzane wcześniej oraz do analizy skuteczności kampanii reklamowych.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Nocny Półmaraton Praski wraca z nowym sponsorem tytularnym

Niemiecka marka adidas została sponsorem tytularnym Nocnego Półmaratonu Praskiego, którego 7. edycja wystartuje 3 września. Biegowi głównemu tradycyjnie towarzyszyć będzie Piątka Praska, rozgrywana w tym roku we współpracy z społecznością adidas Runners. Właśnie wystartowały zapisy na oba dystanse.

Ma być szybko

Półmaraton Praski powraca do biegowego kalendarza po dwóch latach przerwy. Z powodu pandemii impreza nie odbyła się w latach 2020-2022 roku, ale wygląda na to, że organizatorzy mają nową energię i co ważniejsze z punktu widzenia budżetu, nowego sponsora tytularnego. 3 września po zmroku biegacze znów ruszą na trasę wiodącą głównymi arteriami stołecznej dzielnicy Praga Południe.

– Warszawa o zachodzie słońca, rześki letni wieczór, obniżająca się temperatura i szybka trasa to warunki idealne do biegu – zachwalają organizatorzy wrześniowy termin półmaratonu i jego atmosferę.

Zapisy na bieg odbywają się poprzez formularz rejestracji na stronie polmaratonpraski.pl. O cenie pakietu startowego decyduje kolejność zgłoszeń. Podstawowa cena na półmaraton dla pierwszych dwóch tysięcy osób wynosi 129 zł. Ci, którzy będą chcieli wzbogacić pakiet o koszulkę techniczną adidas z biegowej kolekcji zapłacą 189 zł.

– Trasę wytyczmy tak, aby był sprzyjała dobrym wynikom i ustanawianiu rekordów życiowych, bo to tradycja naszej imprezy. Szykujemy dobry test dla zawodowych biegaczy, ale najważniejsza pozostaje radość na mecie u tysięcy amatorów, którym udaje się osiągąć indywidualne cele. Wierzę, że dzięki rozpoczętej współpracy z firmą adidas z takiej okazji skorzysta wielu chętnych, bo adidas to nie tylko globalna sportowa marka, ale i międzynarodowa społeczność biegowa – adidas Runners – mówi Sławomir Szczęsny, dyrektor imprezy.

Termin imprezy nie jest przypadkowy – półmaraton rozgrywany na atestowanej trasie (w klasie mistrzowskiej międzynarodowej) dla wielu uczestników jest próbą generalną przed jesiennymi maratonami.

Piątka Praska z adidas Runners

Kolejny raz półmaratonowi towarzyszyć będzie Piątka Praska, rozgrywana w tym roku we współpracy z społecznością adidas Runners. To globalna społeczność biegowa, która funkcjonuje w Warszawie już od 2017 roku. Każdy, bez względu na poziom sportowy czy wiek, może dołączyć i skorzystać z ogólnodostępnych zajęć. W czerwcu w adidas Runners rozpoczną się treningu przygotowujące do adidas Półmaratonu Praskiego.

Dla jednych 5 km będzie dobrym testem szybkości, dla innych początkiem biegowej przygody. Tu królować będzie uśmiech i zabawa.

– W adidas wszystko, co robimy, jest zakorzenione w sporcie. Odgrywa on coraz większą rolę w życiu coraz większej liczby ludzi. Ma kluczowe znaczenie dla kultury i społeczeństwa oraz jest podstawą naszego zdrowia i szczęścia  – podkreśla Krzysztof Łuczakowski, Director Sports Marketing w adidas.

Półmaraton Praski odbywa się od 2014 roku. Przez pierwsze cztery edycje sponsorem tytularnym imprezy była marka BMW, a kolejne dwie zostały zorganizowane pod szyldem polskiej marki sportowej 4F.

mat. pras.