Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc Ci w sprawnej nawigacji i realizacji określonych funkcji. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje o wszystkich plikach cookie w ramach każdej kategorii zgody.

Pliki cookie skategoryzowane jako "Niezbędne" są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do umożliwienia korzystania z podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie są wymagane do umożliwienia korzystania z podstawowych funkcji tej witryny, takich jak zapewnienie bezpiecznego logowania lub dostosowanie preferencji zgody. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację użytkownika.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają realizować określone funkcje, takie jak udostępnianie zawartości strony internetowej na platformach mediów społecznościowych, zbieranie opinii i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie są wykorzystywane do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczyć informacji na temat metryk, takich jak liczba odwiedzających, współczynnik odrzuceń, źródło ruchu itp.

Pliki cookie dotyczące wydajności są wykorzystywane do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności strony internetowej, co pomaga w dostarczaniu lepszych doświadczeń użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania odwiedzającym spersonalizowanych reklam w oparciu o strony odwiedzane wcześniej oraz do analizy skuteczności kampanii reklamowych.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Jaka marka zmierzy czas na 44. Maratonie Warszawskim?

Amazfit drugi rok z rzędu zostaje partnerem Maratonu Warszawskiego. Chiński producent profesjonalnych inteligentnych zegarków sportowych oraz do codziennego użytku znów będzie odpowiedzialny za pomiar czasu na 44. edycji imprezy, która odbędzie się 25 września.  

Wspierają amatorski sport

Amazfit to marka, która powstała z myślą o użytkownikach preferujących aktywny i zdrowy tryb życia. W jej portfolio znajdują się inteligentne zegarki oraz opaski, które nie tylko monitorują dane odnośnie treningów, ale także  asystują w ich optymalizacji. To również producent innych urządzeń sportowych i zdrowotnych jak bezprzewodowe słuchawki, inteligentne bieżnie oraz inteligentne wagi.

Produkty Aamzfit są dostępne w ponad 90 krajach, w tym w Stanach Zjednoczonych, Niemczech oraz Japonii. Kontynuacja współpracy z Maratonem Warszawskim jest kolejnym krokiem do umocnienia pozycji marki na rynku polskim.

– Kontynuacja współpracy przy kolejnej edycji Maratonu Warszawskiego była dla nas jednym z kluczowych planów na drugą połowę 2022 roku. Cieszymy się, że wspólnie z organizatorami oraz innymi partnerami możemy wspólnie wspierać sport amatorski i zwiększać świadomość Polaków o zdrowym i aktywnym stylu życia – mówi Maciej Deka, Country Manager w Amazfit Polska.

Maraton Warszawski coraz bliżej

44. Maraton Warszawski odbędzie się 25 września. W programie imprezy oprócz biegu głównego na dystansie 42,195km znajduje się również nowy bieg na 10km – Pekao S.A. Warszawska Dycha oraz już dobrze znana zawodnikom Bridgestone Sztafeta Maratońska. Od 2020 roku Maraton Warszawski jest jedynym w stolicy biegiem na królewskim dystansie.

– Współpraca z Amazfit podczas 44. Maratonu Warszawskiego jest najlepszym dowodem na to, jak bardzo misja marki rezonuje z naszymi celami wobec propagowania polskich biegów amatorskich w prawdziwie profesjonalnej oprawie. Zainteresowanie tak istotnego partnera potwierdza słuszność naszych działań i motywuje do ich kontynuowania – powiedział Marek Tronina, prezes Fundacji „Maraton Warszawski”.

Marka Amazfit jest częścią koncernu Zepp Health, który cieszy się stabilną, ugruntowaną pozycją z szerokim i wieloletnim doświadczeniem na światowym rynku. Firma od kilku lat aktywnie wspiera rozwój sportu na całym świecie, zajmując się również udoskonalaniem technologii czujników sportowych. Firma jest partnerem imprez sportowych w różnych zakątkach globu, w tym cyklu biegów Spartan Race. W czerwcu 2022 Amazfit objął patronat nad triathlonem Escape from Alcatraz w San Francisco.

Źródło: Fundacja Maraton Warszawski, red