Nowe szaty Salomona. Marka przekonuje, że jutro należy do Ciebie
Francuska marka Salomon przedstawiła odświeżony logotyp i monogram. Zmianom towarzyszy kampania „Tomorrow Is Yours”, która ma ośmielić młode osoby do szukania najlepszej wersji siebie.
Jutro należy do Ciebie
Kampania „Tomorrow Is Yours” przedstawia naturę jako miejsce do rozwoju, poznawania siebie i osób o podobnych pasjach. Podkreśla również ważny aspekt ochrony przyrody. Komunikację tę Salomon kieruje w dużej mierze do sportowców-amatorów, jednak nie rezygnuje także ze wspierania sportu profesjonalnego.
– Jako marka wierzymy, że sporty outdoorowe oraz kontakt z naturą, mogą poprawić jakość życia ludzi i uczynić nas wszystkich lepszymi – mówi Franco Fogliato, prezes i dyrektor generalny Salomon. I dodaje: – Nasza firma została stworzona przez ludzi, którzy podchodzą do każdego dnia z odważnym, ciekawym nastawieniem oraz przekonaniem, że wszyscy mamy moc sprawczą. Wierzymy, że ten nowy kierunek marki przemawia do rosnącej liczby młodych entuzjastów outdooru, którzy wierzą, że mogą zrobić to samo.
Niezależne badania wykazały, że aktywność fizyczna i przebywanie na łonie natury przynoszą znaczące korzyści dla zdrowia psychicznego i fizycznego. Zdają sobie z tego sprawę ludzie młodzi, zwłaszcza ze środowisk miejskich i podmiejskich, wśród których w ostatnich latach sporty outdoorowe bardzo zyskują na popularności.
Film promujący nowe hasło marki Salomon, doskonale oddaje emocje towarzyszące aktywności w naturze. Widz przenosi się z miejskich ulic i barów na górskie szlaki. W filmie występują tancerze i 10 ambasadorów Salomona m.in. snowboardzistka Tess Coady, ultramaratończycy Courtney Dauwalter i Francois D’haene, narciarka klasyczna Jessie Diggins, zawodniczka narciarstwa alpejskiego Marta Bassino oraz biegacze Anaïs Quemener i Maximilian Zeus.
Twórcy kampanii „Tomorrow Is Yours” już teraz motywują społeczność sportowców do dzielenia się w mediach społecznościowych swoimi pierwszymi doświadczeniami z outdoorem. Inspiracje można śledzić pod hashtagiem #TomorrowIsYours.
Jako jedna z pierwszych dała przykład Jessie Diggins, amerykańska biegaczka narciarska, mistrzyni olimpijska, która opublikowała relację ze swojego trekkingu w wysokich górach w okolicach Chamonix. W akcję włączają się również pracownicy marki Salomon, którzy próbują nowych aktywności w outdoorze. Niektórzy zabrali swoich przyjaciół z niepełnosprawnościami na wspólną przejażdżkę rowerem MTB. Inni sprzątali rzeki lub po raz pierwszy próbowali przygody z paralotniarstwem.
Nowe logo Salomon
Marka odświeżyła monogram „S” i logotyp „Salomon” . Ostatnia taka zmiana miała miejsce 9 lat temu. Oba znaki w nowej odsłonie pojawią się oficjalnie na produktach na sezon jesień-zima 2022/2023. Dotychczas zaprezentowały się w ekskluzywnej kolekcji Blue Fire Collection w styczniu 2022 roku.
Salomon to francuski producent obuwia, odzieży sportowej oraz sprzętu narciarskiego. Marka została założona w 1947 roku przez Georgesa Salomona.
Źródło: Salomon