Adrianna Sułek chce być szybka jak PUMA

Adrianna Sułek, wicemistrzyni w wieloboju została ambasadorką firmy PUMA. W trakcie  przygotowań i występów reprezentantka Polski będzie korzystać z odzieży biegowej marki oraz modeli butów przystosowanych do konkretnych dyscyplin, m.in. Deviate Nitro, Velocity Nitro, czy kolców evoSPEED Tokyo Future.

Adrianna Sułek to 24-letnia lekkoatletka, która specjalizuje się w wielobojach. W lipcu 2018 roku wywalczyła brązowy medal w mistrzostwach świata juniorów w siedmioboju w Tampere. Trzy lata później w Tallinnie została w tej dyscyplinie młodzieżową mistrzynią Europy. W tym samym roku wystartowała na igrzyskach olimpijskich w Tokio, na których zajęła 16. miejsce.

Niezwykle udany dla Polki był ubiegły rok. W marcu w Belgradzie została halową wicemistrzynią Europy w pięcioboju z wynikiem 4851, który jest nowym rekordem Polski. Z kolei w lipcu uplasowała się tuż za podium na lekkoatletycznych mistrzostwach świata w siedmioboju, które odbyły się w Eugene. Miesiąc później w tej konkurencji w Monachium zdobyła srebrny medal mistrzostw Europy.

– Bardzo się cieszymy, że Adrianna dołącza do rodziny PUMA. Nasi ambasadorzy za każdym razem udowadniają, że nie ma dla nich rzeczy niemożliwych – mówi Katarzyna Węsławowicz kierująca marketingiem PUMA w Europie Wschodniej.

Dominatorka

Sułek ma w dorobku sześć złotych medali mistrzostw Polski wśród seniorów: trzy na otwartym stadionie (Kraków 2019, Warszawa 2021 i Warszawa 2022) oraz trzy w hali (Toruń 2018, Toruń 2019, Toruń 2022), jest także wielokrotną złotą medalistką w niższych kategoriach wiekowych.

Źródło: PUMA, red

fot. Paweł Skraba