Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc Ci w sprawnej nawigacji i realizacji określonych funkcji. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje o wszystkich plikach cookie w ramach każdej kategorii zgody.

Pliki cookie skategoryzowane jako "Niezbędne" są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do umożliwienia korzystania z podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie są wymagane do umożliwienia korzystania z podstawowych funkcji tej witryny, takich jak zapewnienie bezpiecznego logowania lub dostosowanie preferencji zgody. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację użytkownika.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają realizować określone funkcje, takie jak udostępnianie zawartości strony internetowej na platformach mediów społecznościowych, zbieranie opinii i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie są wykorzystywane do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczyć informacji na temat metryk, takich jak liczba odwiedzających, współczynnik odrzuceń, źródło ruchu itp.

Pliki cookie dotyczące wydajności są wykorzystywane do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności strony internetowej, co pomaga w dostarczaniu lepszych doświadczeń użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania odwiedzającym spersonalizowanych reklam w oparciu o strony odwiedzane wcześniej oraz do analizy skuteczności kampanii reklamowych.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Adrianna Sułek chce być szybka jak PUMA

Adrianna Sułek, wicemistrzyni w wieloboju została ambasadorką firmy PUMA. W trakcie  przygotowań i występów reprezentantka Polski będzie korzystać z odzieży biegowej marki oraz modeli butów przystosowanych do konkretnych dyscyplin, m.in. Deviate Nitro, Velocity Nitro, czy kolców evoSPEED Tokyo Future.

Adrianna Sułek to 24-letnia lekkoatletka, która specjalizuje się w wielobojach. W lipcu 2018 roku wywalczyła brązowy medal w mistrzostwach świata juniorów w siedmioboju w Tampere. Trzy lata później w Tallinnie została w tej dyscyplinie młodzieżową mistrzynią Europy. W tym samym roku wystartowała na igrzyskach olimpijskich w Tokio, na których zajęła 16. miejsce.

Niezwykle udany dla Polki był ubiegły rok. W marcu w Belgradzie została halową wicemistrzynią Europy w pięcioboju z wynikiem 4851, który jest nowym rekordem Polski. Z kolei w lipcu uplasowała się tuż za podium na lekkoatletycznych mistrzostwach świata w siedmioboju, które odbyły się w Eugene. Miesiąc później w tej konkurencji w Monachium zdobyła srebrny medal mistrzostw Europy.

– Bardzo się cieszymy, że Adrianna dołącza do rodziny PUMA. Nasi ambasadorzy za każdym razem udowadniają, że nie ma dla nich rzeczy niemożliwych – mówi Katarzyna Węsławowicz kierująca marketingiem PUMA w Europie Wschodniej.

Dominatorka

Sułek ma w dorobku sześć złotych medali mistrzostw Polski wśród seniorów: trzy na otwartym stadionie (Kraków 2019, Warszawa 2021 i Warszawa 2022) oraz trzy w hali (Toruń 2018, Toruń 2019, Toruń 2022), jest także wielokrotną złotą medalistką w niższych kategoriach wiekowych.

Źródło: PUMA, red

fot. Paweł Skraba