Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc Ci w sprawnej nawigacji i realizacji określonych funkcji. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje o wszystkich plikach cookie w ramach każdej kategorii zgody.

Pliki cookie skategoryzowane jako "Niezbędne" są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do umożliwienia korzystania z podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie są wymagane do umożliwienia korzystania z podstawowych funkcji tej witryny, takich jak zapewnienie bezpiecznego logowania lub dostosowanie preferencji zgody. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację użytkownika.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają realizować określone funkcje, takie jak udostępnianie zawartości strony internetowej na platformach mediów społecznościowych, zbieranie opinii i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie są wykorzystywane do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczyć informacji na temat metryk, takich jak liczba odwiedzających, współczynnik odrzuceń, źródło ruchu itp.

Pliki cookie dotyczące wydajności są wykorzystywane do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności strony internetowej, co pomaga w dostarczaniu lepszych doświadczeń użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania odwiedzającym spersonalizowanych reklam w oparciu o strony odwiedzane wcześniej oraz do analizy skuteczności kampanii reklamowych.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Marcin Lewandowski dostał etat. W jakiej firmie?

Marcin Lewandowski, olimpijczyk i medalista mistrzostw świata na dystansie 1500 m znalazł pracę w polskim oddziale francuskiej firmy Decathlon. Został zatrudniony na pełnoetatowym stanowisku specjalisty ds. marketingu sportowego. 

Obowiązki zawodowe Lewandowskiego obejmują rozwijanie współpracy ze sportowcami, eksperckie wsparcie w ramach realizacji materiałów oraz zaangażowanie w tworzeniu lokalnych społeczności biegowych. Dodatkowo były sportowiec nadal będzie pełnił rolę ambasadora Decathlonu i korzystał z asortymentu należącej do francuskiej firmy biegowej marki Kiprun.

– Nowa forma współpracy z Decathlonem to dla mnie ekscytujący projekt, dzięki któremu mogę nie tylko rozwijać się w nowych obszarach, korzystając z wiedzy i doświadczenia świetnego zespołu, ale także cały czas pozostać w świecie sportu – mówi Marcin Lewandowski. – Już po pierwszych dniach współpracy widzę, że zrobimy wspólnie wiele ciekawych projektów – dodaje utytułowany biegacz.

Marcin Lewandowski jest jednym z najlepiej rozpoznawalnych polskich biegaczy, który na swoim koncie ma wiele sukcesów na arenie międzynarodowej na dystansach 800 i 1500 m. Wywalczył m.in. brązowy medal mistrzostw świata (2019) oraz złoty medal mistrzostw Europy (2010). W 2022 roku oficjalnie zakończył sportową karierę, która łącznie trwała aż 16 lat.

– Współpraca marki Decathlon z Marcinem Lewandowskim, jako członkiem naszego zespołu marketingowego, to ciekawe rozwiązanie dla obu stron – uważa Krzysztof Gońka, Head of Brand & Communication, Decathlon. – Zdecydowaliśmy się na ten nietypowy krok, bo wierzymy, że utytułowany sportowiec zapewni nam świeże spojrzenie na nasze działania, a także umożliwi nam realizację wielu niestandardowych akcji promocyjnych – dodaje.

Źródło: Decathlon, red