Powraca FuelCell SuperComp Trainer od New Balance

New Balance zaprezentował drugą odsłonę jednego z najbardziej docenianych modeli treningowo-startowych ubiegłego roku ­– FuelCell SuperComp Trainer v2. W porównaniu z poprzednikiem tegoroczna wersja jest lżejsza, ma udoskonaloną bezszwową cholewkę, niższy drop i  podeszwę. Połączenie karbonu i technologii FuelCell zapewnia niesamowitą sprężystość i zwrot energii, a każdy trening staje się wydajniejszy.

Model SC Trainer jest częścią najwyższej serii butów biegowych oferowanych przez New Balance o nazwie SuperComp. Składa się ona z trzech modeli: SuperComp Pacer – przeznaczonych do startów na krótszych dystansach, SuperComp Elite – przeznaczonych do rywalizacji w półmaratonie i maratonie oraz SuperComp Trainer, który ma więcej amortyzacji i sprawdza się zarówno na szybkim treningu, jak i podczas zawodów. Wszystkie modele sygnowane SuperComp wyposażone są w płytkę z włókna węglowego oraz podeszwę środkową wykonaną z pianki FuelCell z odpowiednio dostosowaną do przeznaczenia grubością i gęstością.

Kluczowe zmiany w podeszwie

Tegoroczna odsłona modelu SC Trainer została zoptymalizowana, aby szybkie bieganie było jeszcze bardziej wydajne i komfortowe. Model ma zupełnie nową podeszwę środkową FuelCell, która dzięki zmodyfikowanej gęstości pianki zapewnia jeszcze większą sprężystość i komfort biegania. Zmiany w tym elemencie pozwoliły obniżyć zarówno wagę całego buta, drop (z 8 do 6 mm), jak i wysokość całej podeszwy.

Niższe położenie stopy w połączeniu z szerszą o 5 mm tylną częścią zapewnia dodatkową kontrolę i pewniejszy kontakt z podłożem. Za zwrot energii, tak jak w całej serii SC, odpowiada technologia Energy Arc, czyli wyprofilowana płytka z włókna węglowego wbudowana w podeszwę środkową.

Ulepszona cholewka

Ulepszenia nie ominęły również cholewki, która została wykonana z nowej, bardziej litej, oddychającej siateczki. Cała konstrukcja cholewki zapewnia zarówno wysoki poziom komfortu, jak odpowiednie wsparcie i kontrolę, szczególnie w momentach, kiedy podeszwa środkowa zaczyna oddawać energię. Tegoroczna wersja zyskała również bardziej wyściełane wykończenia kołnierza po bokach i na pięcie, dla lepszego trzymania stopy i wygody.

Model FuelCell Trainer to idealny codzienny towarzysz szybkich treningów, który świetnie poradzi sobie z wejściem na wyższe tempo i rytm, ale może być też butem startowym, szczególnie dla tych, którzy potrzebują większej amortyzacji albo spędzają więcej czasu na trasie. W wersji damskiej (rozmiar 8 US) nowy Trainer waży 226 g, a w męskiej (9,5 US) 282 g.

Buty New Balance FuelCell Trainer  v2 można kupić na nbsklep.pl. Kosztują 1149,99 złotych.

Źródło: New Balance

materiał reklamowy