Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc Ci w sprawnej nawigacji i realizacji określonych funkcji. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje o wszystkich plikach cookie w ramach każdej kategorii zgody.

Pliki cookie skategoryzowane jako "Niezbędne" są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do umożliwienia korzystania z podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie są wymagane do umożliwienia korzystania z podstawowych funkcji tej witryny, takich jak zapewnienie bezpiecznego logowania lub dostosowanie preferencji zgody. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację użytkownika.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają realizować określone funkcje, takie jak udostępnianie zawartości strony internetowej na platformach mediów społecznościowych, zbieranie opinii i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie są wykorzystywane do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczyć informacji na temat metryk, takich jak liczba odwiedzających, współczynnik odrzuceń, źródło ruchu itp.

Pliki cookie dotyczące wydajności są wykorzystywane do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności strony internetowej, co pomaga w dostarczaniu lepszych doświadczeń użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania odwiedzającym spersonalizowanych reklam w oparciu o strony odwiedzane wcześniej oraz do analizy skuteczności kampanii reklamowych.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

4F nadal z polską lekkoatletyką! Długoletnia umowa polskiej marki z PZLA

Reprezentanci Polski nadal będą startować w strojach z logo 4F. Polski Związek Lekkiej Atletyki i OTCF S.A. przedłużyli umowę, na mocy której polska marka zostaje sponsorem głównym federacji. – Podpisaliśmy ośmioletnie porozumienie będące kontynuacją naprawdę udanej współpracy trwającej już od ponad dekady – mówi wiceprezes Polskiego Związku Lekkiej Atletyki, Sebastian Chmara. 

Współpraca Polskiego Związku Lekkiej Atletyki z właścicielem marki 4F trwa od 2013 roku. W tym czasie reprezentanci Polski w strojach 4F wywalczyli blisko 300 medali różnych imprez – od mistrzostw Europy kadetów przez halowe mistrzostwa Europy i świata po największe wydarzenia światowego kalendarza sportowego z igrzyskami olimpijskimi na czele. Dzięki podpisanej umowie współpraca pomiędzy federacją, a producentem odzieży została właśnie przedłużona na kolejne osiem lat, czyli dwa cykle olimpijskie.

– Z dumą ogłaszamy kontynuację współpracy z marką 4F. To pokazuje jak dobrze układała się nasza dotychczasowa kooperacja oraz jak sprawnie zespół OTCF realizował nasze potrzeby. Obie strony były z niej bardzo zadowolone i to zdecydowanie ułatwiło negocjacje – mówi Sebastian Chmara, wiceprezes Polskiego Związku Lekkiej Atletyki.

fot. Borys Synak

Będzie można kupić reprezentacyjne repliki

W sezonie 2024 lekkoatletyczna reprezentacja Polski wystartuje w strojach 4F m.in. w Paryżu oraz podczas mistrzostw Europy w Rzymie. Kibice będą mogli kupić repliki reprezentacyjnych koszulek 4F, które będą w całości wyprodukowane w Polsce i w ścisłej współpracy z PZLA.

– Za nami ponad dekada niezwykle udanej współpracy. Cieszymy się, że w nowym kontrakcie nasza pozycja wzrasta do rangi sponsora głównego PZLA. To zasługa całego zespołu 4F, bo obsługa kontraktu dla tak dużej federacji to ogromne wyzwanie. Przedłużenie umowy na kolejne 8 lat stanowi najlepszą rekomendację dla odzieży i akcesoriów 4F, z których korzystają polscy lekkoatleci– mówi Igor Klaja, prezes OTCF S.A., twórca marki 4F.

fot. Borys Synak

4F będzie dalej wspierać projekty realizowane przez PZLA m.in. takie jak program „Lekkoatletyka dla Każdego”, w którym w ciągu ostatnich 10 lat wzięło udział prawie milion dzieci i młodzieży, a także przekazywać vouchery sprzętowe dla lokalnych związków lekkoatletycznych.

– Zabezpieczamy kontrakt dla PZLA na osiem lat. To bardzo ważne, bo buduje poczucie stabilizacji, także tej finansowej. Istotne jest również to, że polscy lekkoatleci na stadionach świata będą startować w strojach produkowanych przez rodzimego producenta, który zawsze w bardzo indywidualny sposób podchodził do potrzeb związku, sportowców, a także kibiców. To pokazuje też patriotyczny wymiar tej umowy – dodaje Tomasz Majewski, wiceprezes Polskiego Związku Lekkiej Atletyki.

Źródło: PZLA

fot. w nagłówku Tomasz Kasjaniuk/PZLA