Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc Ci w sprawnej nawigacji i realizacji określonych funkcji. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje o wszystkich plikach cookie w ramach każdej kategorii zgody.

Pliki cookie skategoryzowane jako "Niezbędne" są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do umożliwienia korzystania z podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie są wymagane do umożliwienia korzystania z podstawowych funkcji tej witryny, takich jak zapewnienie bezpiecznego logowania lub dostosowanie preferencji zgody. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację użytkownika.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają realizować określone funkcje, takie jak udostępnianie zawartości strony internetowej na platformach mediów społecznościowych, zbieranie opinii i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie są wykorzystywane do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczyć informacji na temat metryk, takich jak liczba odwiedzających, współczynnik odrzuceń, źródło ruchu itp.

Pliki cookie dotyczące wydajności są wykorzystywane do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności strony internetowej, co pomaga w dostarczaniu lepszych doświadczeń użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania odwiedzającym spersonalizowanych reklam w oparciu o strony odwiedzane wcześniej oraz do analizy skuteczności kampanii reklamowych.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

„We Got Now”. Rusza kampania New Balance z udziałem Sydney McLaughlin-Levrone

New Balance wystartował z najnowszą odsłoną globalnej kampanii marki pod hasłem „We Got Now”. Jedną z twarzy jest Amerykanka Sydney McLaughlin-Levrone, mistrzyni olimpijska i rekordzistka świata w biegu na dystansie 400 m przez płotki.

Wśród bohaterów kampanii oprócz amerykańskiej sprinterki są m.in. jej rodaczka tenisistka Coco Gauff, druga rakieta świata w rankingu WTA 2024, kanadyjski koszykarz Denver Nuggets Jamal Murray, piłkarz Arsenalu Londyn Brytyjczyk Bukayo Saka i Cameron Brink, koszykarka Los Angeles Sparks.

Jak czytamy w komunikacie prasowym, motywem przewodnim kampanii marki New Balance na 2024 rok jest nieskrępowana pewność siebie, a celem jest przedstawienie żywiołowych osobowości ambasadorów oraz ich zaangażowania w rozwój sportowy. Aby to podkreślić, scenerie spotów zostały dostosowane do uprawianej przez nich dyscypliny.

– Koncepcja We Got Now z powodzeniem zaprezentowała markę New Balance milionom nowych konsumentów od czasu globalnej premiery cztery lata temu – powiedział Jeff McAdams, wiceprezes ds. globalnego marketingu w New Balance. – Dzięki wyjątkowej estetyce i pozbawionej dialogów produkcji, każdy spot przekazuje radość ze sportu poprzez emocje i umiejętności naszych ambasadorów – dodał.

W Polsce spoty w ramach kampanii „We Got Now” będą emitowane m.in. podczas Mistrzostw Europy UEFA oraz Igrzysk Olimpijskich w Paryżu.

Źródło: New Balance