Piąta odsłona uniwersalnej treningówki FuelCell Propel od New Balance
New Balance wprowadza najnowszą wersję jednego ze swoich najbardziej wszechstronnych modeli biegowych – FuelCell Propel v5. To seria adresowana zarówno do początkujących, jak i doświadczonych biegaczy. Projektanci marki z Bostonu tworząc ten but starali się znaleźć równowagę między dynamiką a amortyzacją. Najnowszą odsłonę cechuje nowy design i przemodelowana podeszwa środkowa.
Model FuelCell Propel v5 to uniwersalny but na treningi i zawody, charakteryzujący się jednocześnie miękkością i responsywnością. Nadaje się zarówno dla rekreacyjnych biegaczy, którzy szukają jednej wszechstronnej pary „do wszystkiego”, jak i tych bardziej zaawansowanych, którzy potrzebują lekkiej, zapewniającej komfort treningówki do nabijania kilometrów podczas różnego rodzaju jednostek treningowych.
Bardziej skompresowana pianka
Propel v5 wciąż bazuje na sprawdzonej technologii FuellCell, ale w porównaniu do poprzedniej wersji pianka w podeszwie środkowej jest bardziej skompresowana, co ma zapewniać uczucie dodatkowego napędu na szybszych treningach, ale również zawodach. Sama pianka zawiera około 3% składników pochodzenia biologicznego, pochodzących z zasobów odnawialnych, co pomaga zmniejszyć ślad węglowy. Płytka TPU umieszczona między dwoma warstwami pianki dodatkowo usztywnia podeszwę, co nadaje butom dynamiki i responsywności.
Cholewka została przebudowana i wizualnie uproszczona a cały but wydaje się wyższy. Wykonana jest z najwyższej jakości technicznej dzianiny, która zapewnia odpowiednie dopasowanie i oddychalność.
Również podeszwa zewnętrzna jest nieco zmodyfikowana w stosunku do poprzedniej wersji. W oczy rzuca się mniejsza powierzchnia gumowych paneli, które jednak zostały tak ukształtowane i rozmieszczone, że nie wpływa to na przyczepność czy wytrzymałość buta.
New Balance Propel v5 w męskim rozmiarze waży 280 g, a damskim 220 g. Drop, czyli różnica między piętą a przednią częścią stopy wynosi 6 mm.
Buty dostępne są na stronie nbsklep.pl i kosztują 599,99 zł.
Źródło: New Balance
materiał reklamowy