Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc Ci w sprawnej nawigacji i realizacji określonych funkcji. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje o wszystkich plikach cookie w ramach każdej kategorii zgody.

Pliki cookie skategoryzowane jako "Niezbędne" są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do umożliwienia korzystania z podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie są wymagane do umożliwienia korzystania z podstawowych funkcji tej witryny, takich jak zapewnienie bezpiecznego logowania lub dostosowanie preferencji zgody. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację użytkownika.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają realizować określone funkcje, takie jak udostępnianie zawartości strony internetowej na platformach mediów społecznościowych, zbieranie opinii i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie są wykorzystywane do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczyć informacji na temat metryk, takich jak liczba odwiedzających, współczynnik odrzuceń, źródło ruchu itp.

Pliki cookie dotyczące wydajności są wykorzystywane do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności strony internetowej, co pomaga w dostarczaniu lepszych doświadczeń użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania odwiedzającym spersonalizowanych reklam w oparciu o strony odwiedzane wcześniej oraz do analizy skuteczności kampanii reklamowych.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Marka 4F rozpoczęła akcję pomocy powodzianom

Przekazane przez 4F polary, softshelle, bielizna termiczna oraz szeroki asortyment artykułów bawełnianych trafią do mieszkańców dotkniętych powodzią miasteczek – Lądka Zdroju, Bystrzycy Kłodzkiej i Stronia Śląskiego oraz strażaków Ochotniczych Straży Pożarnych niosących pomoc poszkodowanym. Dodatkowo, największa polska marka sportowa przekaże 1% od obrotu w sklepach stacjonarnych, online i aplikacji w dniach 20 września – 31 października. Środka zasilą inicjatywy związane z usuwaniem skutków powodzi.

Ubrania 4F dla poszkodowanych

W miniony piątek do położonej w powiecie kłodzkim gminy Bystrzyca Kłodzka dotarł transport, w którym znalazło się prawie 3 tysiące sztuk odzież 4F o łącznej wartości ponad 210 tys. zł.

Dary od firmy 4F i Fundacji 4F Pomaga otrzymał Fundusz Lokalny Masywu Śnieżnika, który jako organizacja pożytku publicznego koordynuje pomoc dla powodzian m.in. w kompletnie zniszczonych przez wodę miejscowościach: Bystrzyca Kłodzka, Stronie Śląskie i Lądek Zdrój.

To organizacja założona w 1997 roku, kiedy region ten nawiedziła powódź 1000-lecia. Mimo, że fundusz powstał 27 lat temu w niezwykle trudnych okolicznościach, w sposób nieprzerwany, do dziś, aktywnie działa na rzecz poprawy życia lokalnych społeczności prowadząc programy grantowe, stypendialne, edukacyjne i pomocowe.

Za jego pośrednictwem, produkty 4F trafiły m.in. do dzieci z Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Kłodzku oraz grupy seniorów tego regionu, a bielizna termiczna do druhów z lokalnych jednostek ochotniczych straży pożarnej.

– Pomoc, którą otrzymaliśmy jest nieoceniona, a szybkość z jaką do nas dotarła godna marki sportowej. Działamy w naszej społeczności od wielu lat, doskonale znając potrzeby jej mieszkańców. W kilka godzin przygotowaliśmy listę najbardziej potrzebnych rzeczy, zarówno pod kątem asortymentu jak i rozmiarów, aby kilkadziesiąt godzin później odebrać pierwszy transport odzieży – powiedziała Dorota Komornicka, Prezes Funduszu Lokalnego Masywu Śnieżnika.

Każdy może pomóc

Dodatkowo firma OTCF rozpoczęła akcję w sklepach stacjonarnych 4F i on-line, włączając do pomagania swoich klientów. W okresie od 20 września do końca października, 1% od obrotu zasili konto Fundacji 4F Pomaga, która przeznaczy zgromadzone środki na odbudowę terenów zniszczonych przez powódź, głównie w zakresie infrastruktury sportowej. Taki sam mechanizm zostanie zastosowany na rynku słowackim, gdzie marka 4F dynamicznie się rozwija. To kraj, który również mierzy się z usuwaniem zniszczeń spowodowanych powodzią.

–  Niosąc pomoc materialną chcemy wesprzeć osoby, które w pośpiechu opuszczały swoje domy, pozostawiając w nich rzeczy osobiste. Używając terminologii sportowej można powiedzieć, że pomoc dla poszkodowanych w powodzi to maraton, a nie sprint. Dlatego inicjatywą organizowaną w kolejnych tygodniach w naszych sklepach chcemy pokazać, że działając wspólnie i solidarnie możemy pomóc w odbudowie zniszczonych miejscowości – mówi Igor Klaja, CEO OTCF S.A., założyciel marki 4F.

Beneficjentami pomocy niesionej przez 4F były również jednostki Ochotniczych Straży Pożarnych Dolnego Śląska, do których trafiło 125 kompletów bielizny termicznej.

Źródło: OTCF