Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc Ci w sprawnej nawigacji i realizacji określonych funkcji. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje o wszystkich plikach cookie w ramach każdej kategorii zgody.

Pliki cookie skategoryzowane jako "Niezbędne" są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do umożliwienia korzystania z podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie są wymagane do umożliwienia korzystania z podstawowych funkcji tej witryny, takich jak zapewnienie bezpiecznego logowania lub dostosowanie preferencji zgody. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację użytkownika.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają realizować określone funkcje, takie jak udostępnianie zawartości strony internetowej na platformach mediów społecznościowych, zbieranie opinii i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie są wykorzystywane do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczyć informacji na temat metryk, takich jak liczba odwiedzających, współczynnik odrzuceń, źródło ruchu itp.

Pliki cookie dotyczące wydajności są wykorzystywane do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności strony internetowej, co pomaga w dostarczaniu lepszych doświadczeń użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania odwiedzającym spersonalizowanych reklam w oparciu o strony odwiedzane wcześniej oraz do analizy skuteczności kampanii reklamowych.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Trwa nabór na studia MBA Sport na Uczelni Łazarskiego. Partnerem polska marka

Jesienią 2024 roku na Uczelni Łazarskiego w Warszawie ruszą studia MBA Sport skierowane do m.in. do managerów, liderów organizacji i klubów sportowych, byłych i obecnych sportowców, którzy chcą poszerzyć wiedzę w obszarze sprzedaży, marketingu, finansów, komunikacji, organizacji imprez, zarządzania czy wykorzystania nowych technologii. Partnerem merytorycznym studiów jest firma OTCF S.A., właściciel największej polskiej marki sportowej 4F.

Program kierunku MBA Sport w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego został opracowany przez zespół doświadczonych wykładowców akademickich oraz praktyków marketingu sportowego.

Składa się z sześciu merytorycznych modułów dotyczących m.in. z zakresu zarządzania organizacjami sportowymi, a także poszerzających wiedzę na temat gospodarczych i społecznych aspektów sportu i związanych z nim zagadnień prawnych. Jedna z najbardziej rozbudowanych części dotyczyć będzie marketingu sportowego i komunikacji sportowej, nie zabraknie również modułu szlifującego kompetencje liderskie.

– MBA Sport to innowacyjny program podyplomowy, łączący polskie i międzynarodowe perspektywy oraz doświadczenia w zarządzaniu w sektorze sportu. Został stworzony z myślą o osobach, które chcą rozwijać swoje umiejętności menedżerskie i wykorzystać je w dynamicznym środowisku sportowym, niezależnie w jakim segmencie i w jakim obszarze tego szerokiego rynku są aktywni. Dzięki współpracy z ekspertami i praktykami z branży sportowej, przedstawicielami czołowych organizacji w Polsce i na świecie oraz marką 4F, osobami i organizacjami, które rozumieją unikalną dynamikę, jednego z kluczowych obszarów gospodarki, uczestnicy kierunku zyskają nie tylko solidne podstawy teoretyczne, ale także praktyczne umiejętności niezbędne do efektywnego zarządzania organizacjami sportowymi – tłumaczy Małgorzata Gałązka-Sobotka, Dziekan Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego.

fot. Depositphotos.com

Wyjątkowi eksperci

Uczestnicy studiów czerpać będą wiedzę z doświadczeń ekspertów, którzy na co dzień realizują projekty m.in. w siatkówce, koszykówce, piłce nożnej, lekkiej atletyce czy żużlu i są pasjonatami sportu. Wśród nich znaleźli się m.in. prof. Simon Chadwick, światowy autorytet w dziedzinie marketingu sportowego, który w przeszłości doradzał piłkarskim federacjom FIFA i UEFA, a także klubowi FC Barcelona.

Jak chodzi o polskich ekspertów, to warto wspomnieć o Agacie Pniewskiej, czołowej znawczyni tematu w Polsce, przez wiele lat związana z marką ORLEN w obszarach marketingu sportowego i sponsoringu a także o Tadeuszu Czarnieckim, dyrektorze marketingu Oshee, Dawidzie Prokopowiczu, ekspercie Google w dziedzinie marketingu online oraz Kazimierzu Romańcu, prawniku z ponad 20-letnim doświadczeniem, w tym w obsłudze prawnej klubów piłkarskiej Ekstraklasy.

Zajęcia ze słuchaczami poprowadzą również eksperci OTCF: Małgorzata Kiełpińska, Senior Sports Marketing Manager oraz Kacper Domański, Teamwear Manager, a także Przemysław Świercz, mówca inspiracyjny i trener biznesu, w przeszłości kapitan wspieranej od lat przez markę 4F reprezentacji Polski Amp Futbol.

– Od lat konsekwentnie stawiamy na marketing przez sport, dzięki czemu 4F stało się marką odnoszącą sukcesy w Polsce i na świecie. Mamy wiedzę, a przede wszystkim doświadczenia, którymi chętnie się podzielimy, aby podnieść poziom kompetencji osób pracujących w branży sportowej. Przez ponad 17 lat aktywności w profesjonalnym sporcie marka 4F była obecna na jednych z największych imprez sportowych, współpracując z wybitnymi sportowcami. Zbudowaliśmy pozycję jednego ze strategicznych partnerów polskiego sportu – mówi Małgorzata Kiełpińska, Senior Sports Marketing Manager w OTCF S.A.

Na początku czerwca Polski Związek Lekkiej Atletyki poinformował, że przedłużył o kolejne 8 lat ponad 10-letnią współpracę z 4F. Polska marka ubiera wszystkie kluby ORLEN Basket Ligi i ORLEN Basket Ligi Kobiet, m.in. Projekt Warszawa i trzykrotnych zdobywców siatkarskiej Ligi Mistrzów ZAKSA Kędzierzyn-Koźle w PlusLidze, a także zawodników trzech klubów piłkarskiej PKO BP Ekstraklasy. Dodatkowo 4F współpracuje indywidualnie ze sportowcami – wśród ambasadorek marki są m.in. lekkoatletki skoczkini wzwyż Maria Żodzik i sprinterka Martyna Kotwiła.

Studia MBA Sport odbywać się będą do trzech razy w miesiącu w formie dwudniowych, sobotnio-niedzielnych sesji w godz. 9-18.

– Polski rynek sponsoringu sportowego rozwija się bardzo dynamicznie. Szybko odrobił straty z okresu pandemii i jak wskazuje Sponsoring Insight dzisiaj jego wartość sięga 1,2 mld zł. Polska jako lider regionu CEE przyciąga najciekawsze i największe projekty sportowe, a także międzynarodowe imprezy rangi mistrzowskiej. Z naszego kraju pochodzą topowi sportowcy, którzy dysponują ogromnym potencjałem marketingowym tacy jak ambasador naszej marki i kapitan reprezentacji Polski w piłce nożnej Robert Lewandowski, pierwsza rakieta świata Iga Świątek, a także wschodząca gwiazda światowej lekkiej atletyki sprinterka Natalia Kaczmarek. Aby móc zapewnić dalszy rozwój rynku, potrzebujemy silnego zaplecza ekspertów dysponujących kompetencjami w zakresie zarządzania projektami i budowania nieszablonowych i kreatywnych konceptów komunikacyjnych – Kacper Domański, Teamwear Manager w firmie OTCF S.A.

Źródło: OTCF S.A.

fot. w nagłówku Depositphotos.com