Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc Ci w sprawnej nawigacji i realizacji określonych funkcji. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje o wszystkich plikach cookie w ramach każdej kategorii zgody.

Pliki cookie skategoryzowane jako "Niezbędne" są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do umożliwienia korzystania z podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie są wymagane do umożliwienia korzystania z podstawowych funkcji tej witryny, takich jak zapewnienie bezpiecznego logowania lub dostosowanie preferencji zgody. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację użytkownika.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają realizować określone funkcje, takie jak udostępnianie zawartości strony internetowej na platformach mediów społecznościowych, zbieranie opinii i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie są wykorzystywane do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczyć informacji na temat metryk, takich jak liczba odwiedzających, współczynnik odrzuceń, źródło ruchu itp.

Pliki cookie dotyczące wydajności są wykorzystywane do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności strony internetowej, co pomaga w dostarczaniu lepszych doświadczeń użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania odwiedzającym spersonalizowanych reklam w oparciu o strony odwiedzane wcześniej oraz do analizy skuteczności kampanii reklamowych.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

ASICS rośnie na rynkach wschodzących

ASICS poinformował, że w 2018 roku firma kontynuowała silny wzrost w kluczowych obszarach strategicznych. Mimo, że skonsolidowana sprzedaż netto w regionie EMEA spadła o 3%, sprzedaż na rynkach wschodzących bez względu na kurs walut wzrosła o 21%, a sprzedaż w kanałach Direct-to-Consumer zwiększyła się o 22%.

Jak podał ASICS, wszystkie kraje wchodzące w skład rynków wschodzących osiągnęły znaczny wzrot na czele z Bliskim Wschodem, który odnotował wzrost o 99% oraz Rosją, gdzie sprzedaż zwiększyła się o 19%. W całym regionie EMEA ASICS nadal zwiększał zasięg bezpośredniej sprzedaży. Otwierał własne sklepy i inwestował w rozwój stref ASICS z kluczowymi klientami. W porównaniu z 2017 rokiem sprzedaż e-commerce w 2018 roku wzrosła o 105%.

Aby przyspieszyć wzrost we wszystkich obszarach działalności, ASICS wprowadza nową strukturę organizacyjną z nowym zespołem kierowniczym. Nowa organizacja będzie starać się zwiększyć dynamikę w kategoriach: Running, Core Performance Sports i Sport Style.

Nowa organizacja będzie łączyła funkcje Product, Marketing i Merchandising, a na jej czele stanie Gary Raucher, który dołącza do ASICS od 1 marca. Nowa organizację, która połączy funkcje planowania, zakupu i sprzedaży zarówno dla odbiorców hurtowych, jak i bezpośrednich dla klientów, poprowadzi Scott Wakefield, który wcześniej w ramach ASICS kierował działalnością Direct-to-Consumer.

– Wzrost, który obserwujemy w kluczowych obszarach strategicznych sprawia, że pozytywnie patrzę w przyszłość – powiedział Alistair Cameron, dyrektor generalny ASICS EMEA. – Zmiany, które wprowadziliśmy w naszej organizacji, umożliwią nam kierowanie strategiami specyficznymi dla kategorii i przyjęcie bardziej holistycznego spojrzenia na rynek. Cieszę się z perspektywy współpacy z nowym zespołem zarządzającym, który będzie dbał rozwój sprzedaży w całym regionie – dodał.

mat. pras.