4F wprowadza na rynek wiosenną kolekcję odzieży biegowej

Polska marka 4F poinformowała o wprowadzeniu do sprzedaży wiosennej kolekcji odzieży biegowej. Nowa oferta promowana jest hasłem „Make Your Way”.

Odzież dla modnych biegaczy i…

Marketingowcy 4F stworzyli odzież dla dwóch odrębnych grup biegaczy. Pierwszą z nich nazwali „District Runner” i określili, że chodzi o biegacza, który wieczorem trenuje w swojej okolicy, by potem wystartować w maratonie.  Jak czytamy w komunikacie prasowym przesłanym na adres naszej redakcji linia „District Runer” powstała dla tych, którzy lubią poznawać miasto podczas wieczornych treningów lub mają czas na bieganie tylko po zmroku.

Paleta kolorystyczna to kojarząca się z nocą czerń zestawiona z energetyzującym neonowym pomarańczem i kobaltem. Uzupełnieniem linii są elementy odblaskowe w kolorze srebrnym w technologii 360 stopni. Oznacza to, że elementy odblaskowe są umieszczone z przodu, boku oraz na tyle – wszystko po to, aby trenujący był widoczny.

Kolekcję ma cechować luźny, sportowy krój oraz nieoczywiste barwy i fascynacja dynamiką miasta – wszystko to daje obraz modnego biegacza, przed którym miasto nie ma tajemnic – piszą marketingowcy 4F. Luźny krój ma zapewniać swobodę ruchu, natomiast płaskie szwy eliminować otarcia.

…szybkich

Druga grupa wyodrębnioną przez markę 4F nosi nazwę „Forceful Runner”. Jest to linia produktów dedykowanych osobom świadomym swoich potrzeb podczas treningu. Zdaniem producenta sprawdzi się podczas treningów zarówno w ciągu dnia jak i tych po zmroku. Różnorodność produktów sprawia, że linia dostosowana jest do potrzeb zarówno początkujących jak i zaawansowanych biegaczy.

Inspirowana naturą linia „Forceful Runner” to połączenie neonowej limonki i czerni z nadrukami imitującymi nowoczesny kamuflaż. Linia wzbogacona została technologią reflective, zabezpiecza widoczność biegacza po zmroku.

Na ubraniach pojawia się hasło unstoppable, potwierdzające, że niezależnie od warunków pogodowych czy pojawiającego się zmęczenia – biegacz jest nie do zatrzymania. Wszystkie ubrania z najnowszej kolekcji 4F uszyte są z ultra lekkich materiałów, aby biegaczowi nic nie przeszkadzało podczas długich treningów.

A dla biegaczek – Graphic Paths

Linia damskich produktów Graphic Paths utrzymana jest w monochromatycznych barwach. Dominuje czerń, biel oraz różne odcienie szarości, które prezentowane są na nadrukach. Jak czytamy w komunikacie prasowym produkty z tej kolekcji mają zachęcać kobiety do biegania o różnych porach dnia. Abstrakcyjne nadruki przygotowane z zastosowaniem technologii odblasku, pozostają widoczne po zmroku i tym samym podnoszą poziom bezpieczeństwa.

Producent informuje, że w produktach z serii  Graphic Paths znajdziemy m.in. płaskie i klejone szwy oraz laserowe wycięcia. Odzież wyposażona została w wyjście na słuchawki,  zamki z blokadą semi-lock, a także kieszonki w legginsach wykonane z oddychającego materiału zabezpieczające przed przedostaniem się potu do jej wnętrza.

Zdaniem 4F kolekcja sprawdzi się zarówno dla początkujących, średniozaawansowanych jak i doświadczonych, wymagających biegaczek.

red na podstawie mat. pras