Kampania #UntiedYetUnited. Co sznurówki biegowych butów mają wspólnego z koronawirusem?
W Internecie trwa kampania #UntiedYetUnited, której celem jest wsparcie biegaczy w trudnych czasach epidemii koronawirusa. – Nie odbywają się biegi masowe i grupowe treningi. Bieganie chociaż jest tak bardzo indywidualnym sportem, to najlepiej „smakuje”, gdy możesz je z kimś dzielić. Publikując zdjęcia swoich rozwiązanych butów pokazujemy, że fizycznie osobno, ale mentalnie wciąż jesteśmy razem – tłumaczy Beata Popadiak z firmy ASICS.
Kampania wystartowała kilka dni temu. Jako pierwsi zdjęcia biegowych butów z rozwiązanymi sznurówkami do sieci wrzucili członkowie włoskiej drużyny ASICS FrontRunner.
Akcja szybko rozpowszechniła się w Internecie, a tablice na Facebooku i Instagramie błyskawicznie zalały kolejne zdjęcia. W ciągu ostatnich 3 dni w tych kanałach posty z hasztagiem #UntiedYetUnited zostały udostępnione co najmniej 2 tysiące razy.
Na Instagramie zdjęcia rozwiązanych butów uzyskały już prawie 400 tysięcy polubień, a wszystkie posty w ramach tej kampanii dotarły dotychczas do ponad 4 milionów odbiorców. To oczywiście nie koniec, do akcji dołączają kolejni biegacze.
– Cała akcja ma za zadanie pokazać wsparcie i solidarność z ludźmi, który obecnie nie mogą wyjść na zewnątrz. W tych trudnych czasach, mimo zachowywania fizycznego dystansu, jesteśmy w tym wszystkim razem. A tak personalnie, mnie widok rozwiązanych sznurówek z całego świata mega podnosi na duchu – podkreśla Beata Popadiak. – Cieszymy się, że do kampanii włączają się kolejne firmy i marki, a pomysł angażuje coraz więcej biegaczy z całego świata. Aby dołączyć, wystarczy zrobić zdjęcie według swojego pomysłu i umieścić w sieci z oznaczeniem #UntiedYetUnited. Rozwiąż sznurówkę i podaj dalej! – zachęca.
red