Jaka marka zmierzy czas na 44. Maratonie Warszawskim?
Amazfit drugi rok z rzędu zostaje partnerem Maratonu Warszawskiego. Chiński producent profesjonalnych inteligentnych zegarków sportowych oraz do codziennego użytku znów będzie odpowiedzialny za pomiar czasu na 44. edycji imprezy, która odbędzie się 25 września.
Wspierają amatorski sport
Amazfit to marka, która powstała z myślą o użytkownikach preferujących aktywny i zdrowy tryb życia. W jej portfolio znajdują się inteligentne zegarki oraz opaski, które nie tylko monitorują dane odnośnie treningów, ale także asystują w ich optymalizacji. To również producent innych urządzeń sportowych i zdrowotnych jak bezprzewodowe słuchawki, inteligentne bieżnie oraz inteligentne wagi.
Produkty Aamzfit są dostępne w ponad 90 krajach, w tym w Stanach Zjednoczonych, Niemczech oraz Japonii. Kontynuacja współpracy z Maratonem Warszawskim jest kolejnym krokiem do umocnienia pozycji marki na rynku polskim.
– Kontynuacja współpracy przy kolejnej edycji Maratonu Warszawskiego była dla nas jednym z kluczowych planów na drugą połowę 2022 roku. Cieszymy się, że wspólnie z organizatorami oraz innymi partnerami możemy wspólnie wspierać sport amatorski i zwiększać świadomość Polaków o zdrowym i aktywnym stylu życia – mówi Maciej Deka, Country Manager w Amazfit Polska.
Maraton Warszawski coraz bliżej
44. Maraton Warszawski odbędzie się 25 września. W programie imprezy oprócz biegu głównego na dystansie 42,195km znajduje się również nowy bieg na 10km – Pekao S.A. Warszawska Dycha oraz już dobrze znana zawodnikom Bridgestone Sztafeta Maratońska. Od 2020 roku Maraton Warszawski jest jedynym w stolicy biegiem na królewskim dystansie.
– Współpraca z Amazfit podczas 44. Maratonu Warszawskiego jest najlepszym dowodem na to, jak bardzo misja marki rezonuje z naszymi celami wobec propagowania polskich biegów amatorskich w prawdziwie profesjonalnej oprawie. Zainteresowanie tak istotnego partnera potwierdza słuszność naszych działań i motywuje do ich kontynuowania – powiedział Marek Tronina, prezes Fundacji „Maraton Warszawski”.
Marka Amazfit jest częścią koncernu Zepp Health, który cieszy się stabilną, ugruntowaną pozycją z szerokim i wieloletnim doświadczeniem na światowym rynku. Firma od kilku lat aktywnie wspiera rozwój sportu na całym świecie, zajmując się również udoskonalaniem technologii czujników sportowych. Firma jest partnerem imprez sportowych w różnych zakątkach globu, w tym cyklu biegów Spartan Race. W czerwcu 2022 Amazfit objął patronat nad triathlonem Escape from Alcatraz w San Francisco.
Źródło: Fundacja Maraton Warszawski, red