„We Got Now”. Rusza kampania New Balance z udziałem Sydney McLaughlin-Levrone

New Balance wystartował z najnowszą odsłoną globalnej kampanii marki pod hasłem „We Got Now”. Jedną z twarzy jest Amerykanka Sydney McLaughlin-Levrone, mistrzyni olimpijska i rekordzistka świata w biegu na dystansie 400 m przez płotki.

Wśród bohaterów kampanii oprócz amerykańskiej sprinterki są m.in. jej rodaczka tenisistka Coco Gauff, druga rakieta świata w rankingu WTA 2024, kanadyjski koszykarz Denver Nuggets Jamal Murray, piłkarz Arsenalu Londyn Brytyjczyk Bukayo Saka i Cameron Brink, koszykarka Los Angeles Sparks.

Jak czytamy w komunikacie prasowym, motywem przewodnim kampanii marki New Balance na 2024 rok jest nieskrępowana pewność siebie, a celem jest przedstawienie żywiołowych osobowości ambasadorów oraz ich zaangażowania w rozwój sportowy. Aby to podkreślić, scenerie spotów zostały dostosowane do uprawianej przez nich dyscypliny.

– Koncepcja We Got Now z powodzeniem zaprezentowała markę New Balance milionom nowych konsumentów od czasu globalnej premiery cztery lata temu – powiedział Jeff McAdams, wiceprezes ds. globalnego marketingu w New Balance. – Dzięki wyjątkowej estetyce i pozbawionej dialogów produkcji, każdy spot przekazuje radość ze sportu poprzez emocje i umiejętności naszych ambasadorów – dodał.

W Polsce spoty w ramach kampanii „We Got Now” będą emitowane m.in. podczas Mistrzostw Europy UEFA oraz Igrzysk Olimpijskich w Paryżu.

Źródło: New Balance