41. PZU Maraton Warszawski z oficjalną koszulką. Będzie można zakreślić na niej uzyskany czas
Organizatorzy 41. PZU Maratonu Warszawskiego, który odbędzie się 29 września zaprezentowali wzory oficjalnych koszulek dla biegu głównego oraz biegów towarzyszących.
Koszulka techniczna marki New Balance na froncie zawierać będzie motyw stopera z wkomponowanym zarysem panoramy Warszawy, a jego główny element stanowić będzie czas, który będzie można zakreślić za pomocą markera permanentnego.
Na tyle koszulki maratonu i Sztafety Maratońskiej Bridgestone umieszczono zarys trasy 41. PZU Maratonu Warszawskiego.
– Zależało nam, aby koszulka była pamiątką dedykowaną każdemu uczestnikowi. Dlatego znalazły się na niej dwa motywy – trasa i pokonane kilometry oraz miejsca na zaznaczenie czasu, z którym przekroczyło się linię mety – mówi Magda Skrocka, Dyrektor Komunikacji Fundacji Maratonu Warszawskiego.
To już druga koszulka Maratonu Warszawskiego, na której będzie można wpisać uzyskany wynik. Wcześniej taką funkcjonalność miał t-shirt w 2013 roku.
Koszulki na biegi towarzyszące
Koszulki na biegi towarzyszące będą spójne graficznie z biegiem głównym. Na każdej z nich zostanie umieszczona grafika stopera z możliwością wykreślenia osiągniętego wyniku. Grafiki będą wykonane w kolorach charakterystycznych dla imprezy.
Co trzeba zrobić, aby otrzymać koszulkę?
Pakiety startowe na 41. PZU Maraton Warszawski dostępne są w 3 wariantach (ceny obowiązują do końca sierpnia): bez koszulki (150zł), z koszulką bawełnianą z analogicznym wzorem (169zł) oraz koszulką techniczną New Balance (199zł).
Wyboru należy dokonać na etapie rejestracji. Osoby, które już zarejestrowały i opłaciły swój udział mogą dodać koszulkę dopłacając różnicę w cenie.
Era New Balance
New Balance jest partnerem Fundacji Maraton Warszawski od ubiegłego roku. Umowę podpisano na cztery lata. Firma jest partnerem najbardziej uznanych maratonów na świecie – w Nowym Jorku, Londynu i Rotterdamie.
Wcześniej organizatorzy m.in. Półmaratonu Warszawskiego i Maratonu Warszawskiego przez 12 lat współpracowali z marką adidas.
red