PKN Orlen szuka agencji, która zorganizuje maraton?

PKN Orlen ogłosił pierwszy etap postępowania zakupowego, w którym zbiera z rynku portfolio agencji mogących zrealizować kompleksowo event o charakterze sportowym. W zapytaniu koncern zastrzegł, że nie udzieli informacji, czy dotyczy ono organizacji ORLEN Warsaw Marathonu.

7 stycznia jako pierwsi podaliśmy informację, że ósma edycja ORLEN Marathon zaplanowana na 19 kwietnia nie dojdzie do skutku.

W ogłoszeniu opublikowanym na stronie meetingplanner.pl PKN Orlen potwierdza nasze ustalenia, że istotnie przetarg na organizację imprezy w kwietniowym terminie odbył się w 2019 roku, ale ostatecznie  został odwołany.

Jakie agencje mogą złożyć oferty?

Ogłoszone zapytanie to pierwszy etap postępowania zakupowego. Orlen zaprasza do niego wszystkie firmy i agencje eventowe celem przedstawienia swoich dotychczasowych osiągnięć oraz realizacji.

Oferty mogą składać agencje, które funkcjonują na rynku minimum trzy lata i posiadają udokumentowane doświadczenie w zakresie organizacji i realizacji dużych eventów, takich jak imprezy masowe, wydarzenia o charakterze sportowym i motoryzacyjnym.

Do udziału w postępowaniu zostaną dopuszczone firmy, które w ciągu  ostatnich trzech lat zrealizowały przynamniej dwa wydarzenia z budżetem powyżej 1 mln zł netto, przynajmniej trzy eventy o charakterze imprez masowych oraz przynajmniej trzy eventy o charakterze sportowym, w tym minimum jedną o wartości powyżej 500 tys. zł netto.

Postępowanie będzie prowadzone wieloetapowo. Oferenci po spełnieniu kryteriów formalnych przejdą do etapu oceny ofert pod względem merytorycznym.

Firmy, które zostaną wybrane, otrzymają dokument o zachowaniu poufności, a po jego podpisaniu brief główny – zapytanie ofertowe. Zostaną w nim podane wszelkie warunki do złożenia głównej oferty.

Na tym etapie PKN Orlen zamierza dokonać oceny merytorycznej złożonych ofert oraz weryfikacji finansowej oferenta. Planowane są także spotkania z wybranymi oferentami celem prezentacji oferty w okresie między 15 marca 2020 roku a 10 kwietnia 2020 roku w Warszawie.

Planowany termin podjęcia decyzji o wyborze wykonawcy to połowa kwietnia 2020 roku, z zastrzeżeniem, że termin może ulec zmianie w trakcie postępowania zakupowego.

Oferty będą przyjmowane do 6 lutego 2020 roku.

Źródło: meetingplanner.pl