Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc Ci w sprawnej nawigacji i realizacji określonych funkcji. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje o wszystkich plikach cookie w ramach każdej kategorii zgody.

Pliki cookie skategoryzowane jako "Niezbędne" są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do umożliwienia korzystania z podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie są wymagane do umożliwienia korzystania z podstawowych funkcji tej witryny, takich jak zapewnienie bezpiecznego logowania lub dostosowanie preferencji zgody. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację użytkownika.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają realizować określone funkcje, takie jak udostępnianie zawartości strony internetowej na platformach mediów społecznościowych, zbieranie opinii i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie są wykorzystywane do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczyć informacji na temat metryk, takich jak liczba odwiedzających, współczynnik odrzuceń, źródło ruchu itp.

Pliki cookie dotyczące wydajności są wykorzystywane do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności strony internetowej, co pomaga w dostarczaniu lepszych doświadczeń użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania odwiedzającym spersonalizowanych reklam w oparciu o strony odwiedzane wcześniej oraz do analizy skuteczności kampanii reklamowych.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Fundacja Maraton Warszawski ma nowego partnera. To producent zegarków

„Razem w lepszy czas” – takim hasłem organizator 43. Maratonu Warszawskiego i 15. Półmaratonu Warszawskiego poinformował o podjęciu współpracy z chińską marką Amazfit, producentem m.in opasek i zegarków sportowych.  

– Nawiązanie współpracy w momencie, w którym wiele firm wstrzymuje swoje decyzję o zaangażowaniu w sport amatorski, jest dla nas dowodem dużego zaufania, ale także gwarancją zaangażowania partnera, które zawsze niesie ze sobą nową jakość tworzonych projektów – powiedział Marek Tronina, prezes Fundacji Maraton Warszawski.

Należąca do koncernu Huami marka Amazfit jest jednym z największych globalnych producentów elektroniki użytkowej. W 2019 roku pod tym szyldem sprzedano ponad 100 milionów sztuk zegarków i opasek sportowych w 70 krajach. Nawiązaniem współpracy z czołowym organizatorem imprez biegowych w Polsce, chiński producent akcentuje swoje wejście na nasz rodzimy rynek.

Amazfit od kilku lat wspiera aktywnie rozwój sportu na całym świecie, zajmując się również udoskonalaniem technologii czujników sportowych. Firma jest partnerem imprez sportowych w Singapurze, Indonezji, Indiach we Włoszech i Niemczech.

W umowie pośredniczyła agencja marketingu sportowego – Sportfive.

43. Maraton Warszawski odbędzie się 26 września. W związku sytuacją epidemiologiczną organizator nie ogłosił jeszcze daty 15. Półmaratonu Warszawskiego.

Źródło: Fundacja Maraton Warszawski