Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc Ci w sprawnej nawigacji i realizacji określonych funkcji. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje o wszystkich plikach cookie w ramach każdej kategorii zgody.

Pliki cookie skategoryzowane jako "Niezbędne" są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do umożliwienia korzystania z podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie są wymagane do umożliwienia korzystania z podstawowych funkcji tej witryny, takich jak zapewnienie bezpiecznego logowania lub dostosowanie preferencji zgody. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację użytkownika.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają realizować określone funkcje, takie jak udostępnianie zawartości strony internetowej na platformach mediów społecznościowych, zbieranie opinii i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie są wykorzystywane do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczyć informacji na temat metryk, takich jak liczba odwiedzających, współczynnik odrzuceń, źródło ruchu itp.

Pliki cookie dotyczące wydajności są wykorzystywane do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności strony internetowej, co pomaga w dostarczaniu lepszych doświadczeń użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania odwiedzającym spersonalizowanych reklam w oparciu o strony odwiedzane wcześniej oraz do analizy skuteczności kampanii reklamowych.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Maraton Warszawski bez PZU

– PZU przekazało nam informację iż nie będzie już sponsorować maratonu, ale nie umiem powiedzieć czy ma to związek z pandemią – stwierdził Marek Tronina, prezes Fundacji Maraton Warszawski w rozmowie z Jakubem Pawlakiem z portalu bieganie.pl. 

Marek Tronina poinformował, że PZU przedłużało umowę z Fundacją Maraton Warszawski z sezonu na sezon. Przyznał, że decyzja o niekontynuowaniu współpracy była zaskakująca.

Racjonalne dane i fakty, którymi się posługiwaliśmy we współpracy nakazywały nam sądzić, że jest ona niezagrożona. Jak widać były to błędne założenia – podkreślił.

Szef Fundacji Maraton Warszawski zauważył, że ciężko będzie pozyskać kolejnego partnera. – W maju budżety większości firm są pozamykane. Jest to trudne, ale musimy z tym żyć – dodał.

Koncern ubezpieczeniowy sponsorował flagowe biegi Fundacji Maraton Warszawski od 2013 roku.

Jednocześnie Marek Tronina potwierdził, że rozmowy o sponsoringu toczą się z firmą PKN Orlen.

Wiem, że trwają prace aby doprowadzić nasze wstępne rozmowy do końca, ale czy tak się stanie to zależy od Orlenu – powiedział Tronina.

Przypomnijmy, że płocki koncern w latach 2013-2019 organizował własną imprezę biegową pod nazwą ORLEN Warsaw Marathon, a w ubiegłym roku wspólnie z PZU był sponsorem tytularnym Maratonu Warszawskiego.

Źródło: Bieganie.pl

Fot. Sportografia.pl