Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc Ci w sprawnej nawigacji i realizacji określonych funkcji. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje o wszystkich plikach cookie w ramach każdej kategorii zgody.

Pliki cookie skategoryzowane jako "Niezbędne" są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do umożliwienia korzystania z podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie są wymagane do umożliwienia korzystania z podstawowych funkcji tej witryny, takich jak zapewnienie bezpiecznego logowania lub dostosowanie preferencji zgody. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację użytkownika.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają realizować określone funkcje, takie jak udostępnianie zawartości strony internetowej na platformach mediów społecznościowych, zbieranie opinii i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie są wykorzystywane do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczyć informacji na temat metryk, takich jak liczba odwiedzających, współczynnik odrzuceń, źródło ruchu itp.

Pliki cookie dotyczące wydajności są wykorzystywane do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności strony internetowej, co pomaga w dostarczaniu lepszych doświadczeń użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania odwiedzającym spersonalizowanych reklam w oparciu o strony odwiedzane wcześniej oraz do analizy skuteczności kampanii reklamowych.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wirtualne sztafety na start. ASICS znów organizuje World Ekiden

Ubiegłoroczna, inauguracyjna edycja wirtualnej sztafety ASICS World Ekiden zgromadziła ponad 56 tysięcy osób ze 179 krajów na całym świecie. Japońska marka ponownie zaprasza biegaczy do zmierzenia się z królewskim dystansem w sześciu zmianach. W tym roku wydarzenie odbędzie się w dniach 10-22 listopada. Udział w biegu niezmiennie jest bezpłatny.

Inspirowany Japonią Ekiden to wirtualny wyścig sześcioosobowych sztafet przeznaczony dla wszystkich entuzjastów biegania bez względu na poziom zaawansowania. Bieg, którego głównym założeniem jest znalezienie idealnego balansu pomiędzy ciałem a umysłem, składa się z sześciu odcinków o różnych dystansach – 5, 10 i 7,2 km. Po każdym z nich, uczestnicy przekazują sobie wzajemnie wirtualne tasuki w formie szarfy, a celem zespołu jest pokonanie maratonu.

Już można rejestrować zespoły

Zapisy na tej stronie internetowej nieprzypadkowo ruszają na chwilę przed Światowym Dniem Zdrowia Psychicznego, który obchodzimy 10 października. W myśl hasła „w zdrowym ciele, zdrowy duch” ASICS zachęca do podejmowania aktywności fizycznej i doświadczenia mentalnych korzyści płynących z regularnego uprawiania sportu.

– Źródeł powstania naszej marki możemy szukać w globalnym kryzysie, który dotknął świat w 1949 roku. Założyciel, Kihachiro Onitsuka dostrzegł potęgę sportu w podnoszeniu ludzi na duchu. Naszą misją jest inspirowanie i edukacja w zakresie pozytywnego wpływu, jaki ruch wywiera na nasze ciała oraz umysły. ASICS World Ekiden jest jednym z wielu tegorocznych wydarzeń, poprzez które zachęcamy do podejmowania aktywności fizycznej. Cieszymy się, że biegacze z całego świata ponownie połączą siły, podejmując nasze wyzwanie. Wirtualna linia mety to wbrew pozorom dopiero początek w dążeniu do osiągnięcia zarówno fizycznej, jak i psychicznej równowagi – powiedział Gary Raucher, wiceprezes ASICS EMEA.

W Polsce partnerem wydarzenia jest SklepBiegacza.pl. Z tej okazji już wkrótce zaprosi biegaczy do podjęcia wspólnej aktywności wraz z ambasadorami marki ASICS.

Można sprawdzić, jak ruch wpłynął na umysł

Marka zachęca nie tylko do udziału w sztafecie, ale również przyczynienia się do realizacji globalnego badania dotyczącego wpływu sportu na umysł. Aby być jego częścią, wystarczy skorzystać z narzędzia Mind Uplifter i uchwycić swój stan sprzed oraz po aktywności fizycznej. Wyniki pojawiają się w czasie rzeczywistym na wirtualnej mapie i zostaną uwzględnione w zbiorczej analizie World Uplift.

Każdy, kto udostępni wyniki swoich badań w mediach społecznościowych z hasłem globalnej kampanii marki, #UpliftingMinds, pomoże również zbierać fundusze na rzecz organizacji charytatywnej Mind, zajmującej się zdrowiem psychicznym.

Źródło: ASICS