Amazfit partnerem 16. Półmaratonu Warszawskiego

Marka Amazfit, należąca do światowej czołówki w segmencie urządzeń Smart Wearables, drugi rok z rzędu została partnerem Półmaratonu Warszawskiego. 

– Cieszymy się, że możemy wspierać masowy sport amatorski w Polsce i po raz kolejny  dołączyć do partnerów biegu.  Półmaraton Warszawski to impreza o bogatej tradycji. Chcemy wspólnie tworzyć nową historię. Do zobaczenia na trasie! – Maciej Deka, Dyrektor Sprzedaży w Amazfit Polska.

Z punktu widzenia organizatora Półmaratonu Warszawskiego szczególnie cenną wartością jest pozyskanie stałego partnera.

– Kontynuacja współpracy z Amazfit jest dla nas bardzo ważnym dowodem zaufania, a także jednym z filarów dającym poczucie stabilności oraz stanowiącym siłę napędową do rozwoju i nowej jakości tworzonych projektów. Misja marki jest nam bardzo bliska i wierzę, że wspólnie jesteśmy osiągnąć jeszcze więcej dla polskiego biegania –  powiedział Marek Tronina, prezes Fundacji Maraton Warszawski.

Nie tylko zegarki

Marka Amazfit powstała z myślą o ludziach, którzy stawiają na aktywny i zdrowy tryb życia. Jako globalna marka na rynku urządzeń wearables, Amazfit oferuje inteligentne zegarki i opaski do codziennego użytku, a także inteligentne urządzenia sportowe i zdrowotne, takie jak bezprzewodowe słuchawki TWS, inteligentne bieżnie i inteligentne wagi. Produkty Amazfit w połączeniu z systemem ZEPP OS oraz algorytmami AI oferują ponadprzeciętne możliwości analizy danych biologicznych i sportowych, dostarczając użytkownikom informacji na temat  ich stanu zdrowia, a także wskazówek treningowych.

Obecnie produkty Amazfit trafiają na rynki ponad 90 krajów, między innymi do Stanów Zjednoczonych, Niemiec i Japonii. Nawiązując współpracę z organizatorem jednej z największych imprez sportowych w Polsce marka zaznacza obecność na polskim rynku, na którym szybko buduje swoją pozycję dzięki takim produktom jak choćby smartwatche z serii: Amazfit GTS3, Amazfit GTR3 czy flagowy Amazfit GTR3 Pro.

Marka Amazfit jest częścią koncernu Zepp Health, który cieszy się stabilną, ugruntowaną pozycją z szerokim i wieloletnim doświadczeniem na światowym rynku. Od kilku lat aktywnie wspiera rozwój sportu na całym świecie, zachęcając użytkowników do swobodnego rozwijania swoich pasji w duchu aktywności. Firma jest partnerem imprez sportowych w Singapurze, Indonezji, Indiach we Włoszech i Niemczech.

Źródło: Fundacja Maraton Warszawski