Natalia Kaczmarek twarzą kampanii New Balance. Dzisiaj powalczy o medal w Monachium

Natalia Kaczmarek uczestniczy w globalnej kampanii marki New Balance „We Got Now”, której celem jest inspirowanie młodego pokolenia do odważnego działania „teraz”. Bilboardy z jej wizerunkiem są m.in. na ulicach Monachium, gdzie od poniedziałku, 15 sierpnia trwają Mistrzostwa Europy w Lekkiej Atletyce. Dzisiaj o godzinie 22:02 Kaczmarek wystartuje w wielkim finale na dystansie jednego okrążenia.

Kaczmarek inspiruje

W najnowszej kampanii, realizowanej m.in. w czasie odbywających się mistrzostw Europy pojawia Natalia Kaczmarek. Ambasadorka marki New Balance jest mistrzynią Polski w biegu na 400 metrów, mistrzynią olimpijską z Tokio w sztafecie mieszanej 4×400 metrów i srebrną medalistką tych samych Igrzysk Olimpijskich w kobiecej sztafecie 4x400m.

24-letnia zawodniczka w ubiegłym tygodniu podczas mityngu Diamentowej Ligi w Chorzowie ustanowiła swój rekord życiowy w biegu na 400 metrów. Z czasem 49,86 sekundy jest dopiero drugą po słynnej Irenie Szewińskiej polską biegaczką, której udało się przełamać magiczną barierę 50 sekund na tym dystansie.

Dzisiaj o godzinie 22:02 Kaczmarek wystartuje w finale biegu na 400 metrów i stanie przed szansą wywalczenia medalu mistrzostw Europy. Obok niej zobaczymy dwie inne Polki – Igę Baumgart-Witan i Annę Kiełbasińską.

– Miałam wiele przełomowych momentów, ale każdy z nich zaczynał tak naprawdę nowy etap – mówi Natalia Kaczmarek. – Nie myślę o tym, gdzie są granice moich możliwości, albo o tym by ustanowić rekord. Przede wszystkim staram się cieszyć tym, co robię. To jest dla mnie najważniejsze na tym etapie kariery sportowej – dodaje.

W kampanię „We Got Now” poza Natalią Kaczmarek zaangażowani są globalni ambasadorzy marki New Balance, tacy jak holenderska biegaczka Femke Bol, dwukrotny mistrz NBA Kawhi Leonard, południowokoreańska piosenkarka IU, angielscy piłkarze Raheem Sterling i Bukayo Saka oraz nominowany do nagrody Grammy Jack Harlow.

– Natalia swoimi wynikami trwale zapisała się w historii polskiego sportu. Poprawiając w tym roku swoje życiowe rekordy na hali i stadionie, pokazuje, że jest skoncentrowana na tym, co dzieje się teraz i co ma przed sobą. To podejście, w którym sukcesy i niepowodzenia zostawiamy za sobą i skupiamy się na „teraz” jest uosobieniem filozofii „We Got Now”. Natalia inspiruje nas do działania i robienia tego, co kochamy, najlepiej jak potrafimy – komentuje Iga Bielawski, Marketing Director CEE New Balance.

Polka wśród gwiazd

„We Got Now” to globalna kampania marki New Balance, której bohaterami są ludzie kształtujący świat sportu i kultury. Osoby, które są najlepsze w tym co robią, i robią to, co kochają najbardziej. Bohaterami kolejnych odsłon są ludzie, którzy realizując marzenia działali na własnych zasadach i mają ogromny wpływ na świat współczesnego sportu i kultury.

Kampania “We Got Now” prowadzona będzie za pośrednictwem mediów i kanałów własnych marki przez cały 2022 rok.

Źródło: New Balance