Byłem, przebiegłem, ukończyłem. Tak wygląda koszulka 44. Maratonu Warszawskiego

Organizatorzy 44. Maratonu Warszawskiego zaprezentowali oficjalne koszulki imprezy, których producentem jest New Balance, sponsor techniczny biegu. Na jej przedzie znalazło się hasło „Been, Run, Finished”. Wydarzenie odbędzie się w weekend 24-25 września. 

Duma biegacza

Koszulka jest w kolorze białym i dostępna jest tylko w wersji z krótkim rękawem. Jak tłumaczą organizatorzy, hasło „BEEN, RUN, FINISHED” (nawiązanie do: I have been there. I have run there. I have finished this race) powstało wiele lat temu, kiedy Maraton Warszawski odradzał się, jako ważne wydarzenie sportowe. Miało dawać wyraz silnej woli, konsekwencji i dumy biegacza z ukończenia biegu w Warszawie.

– W tym roku postanowiliśmy odświeżyć slogan i umieścić go na koszulkach wszystkich trzech biegów, które wystartują wspólnie w ostatnią niedzielę września. Jednocześnie, każdy z projektów graficznych wyróżnia charakter danego dystansu – informuje Fundacja Maraton Warszawski.

Koszulki do swoich pakietów biegacze mogą zamawiać do wyczerpania zapasów. Zrobią to wchodząc w swój profil na stronie rejestracji, dokonując zgłoszenie w zakładce „Twoje Biegi”. Rozmiar koszulki można zmienić tylko do dzisiaj (13 września).

Maraton Warszawski coraz bliżej

44. Maraton Warszawski wystartuje 25 września o godzinie 9:00. Biegowi głównemu towarzyszyć będzie premierowa edycja Pekao S.A. Warszawskiej Dychy oraz dobrze znana wszystkim Bridgestone Sztafeta Maratońska, w której wystartuje 100 drużyn. W przeddzień maratonu na stadionie Polonii przy ulicy Konwiktorskiej 7 odbędzie się Mini Maraton dla dzieci i młodzieży. Łącznie w całej imprezie weźmie udział ponad 8 tysięcy zawodników.

fot. Martyna Mierzejewska

red