Decathlon rozpycha się na biegowym rynku. Ogłasza nowego ambasadora
Karol Zalewski, mistrz olimpijski i mistrz świata w sztafecie 4×400 m oraz wielokrotny mistrz Polski na dystansach od 100 do 400 m został właśnie ogłoszony nowym ambasadorem francuskiej marki Decathlon. W ramach tej współpracy producent sprzętu sportowego chce rozwijać ofertę produktów dedykowanych zaawansowanym biegaczom.
Razem do Paryża
Karol Zalewski to jeden z najbardziej utytułowanych polskich lekkoatletów, z szansami na obronę tytułu mistrza olimpijskiego w sztafecie mieszanej 4×400 metrów podczas Igrzysk Olimpijskich w Paryżu, w 2024 roku. Osiągnięcia Zalewskiego doceniła sieć sklepów i producent sprzętu sportowego, marka Decathlon, która nawiązała kompleksową współpracę ze sportowcem.
Mistrz olimpijski będzie trenował oraz startował w strojach zaprojektowanych przez markę, a także testował nowe modele i innowacje, pomagając je ulepszać i dostosowywać do potrzeb zaawansowanych biegaczy. Sportowiec będzie także promował produkty Decathlon w swoich kanałach oraz uczestniczył w kampaniach oraz działaniach CSR marki.
– Cieszę się, że marka Decathlon zaproponowała mi długofalową i kompleksową współpracę – mówi Karol Zalewski. – Jestem pewien, że dzięki tej kooperacji wspólnie będziemy nie tylko popularyzować bieganie w Polsce i rozwijać ofertę biegową, ale także realizować wiele ciekawych akcji w obszarze działań CSR – dodaje.
Nie tylko Zalewski
Przypomnijmy, że na początku lutego marka Decathlon poinformowała, że na pełnoetatowym stanowisku specjalisty ds. marketingu sportowego zatrudniony został Marcin Lewandowski, olimpijczyk i medalista mistrzostw świata na dystansie 1500 m.
Źródło: Decathlon, red