Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc Ci w sprawnej nawigacji i realizacji określonych funkcji. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje o wszystkich plikach cookie w ramach każdej kategorii zgody.

Pliki cookie skategoryzowane jako "Niezbędne" są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do umożliwienia korzystania z podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie są wymagane do umożliwienia korzystania z podstawowych funkcji tej witryny, takich jak zapewnienie bezpiecznego logowania lub dostosowanie preferencji zgody. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację użytkownika.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają realizować określone funkcje, takie jak udostępnianie zawartości strony internetowej na platformach mediów społecznościowych, zbieranie opinii i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie są wykorzystywane do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczyć informacji na temat metryk, takich jak liczba odwiedzających, współczynnik odrzuceń, źródło ruchu itp.

Pliki cookie dotyczące wydajności są wykorzystywane do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności strony internetowej, co pomaga w dostarczaniu lepszych doświadczeń użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania odwiedzającym spersonalizowanych reklam w oparciu o strony odwiedzane wcześniej oraz do analizy skuteczności kampanii reklamowych.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Decathlon rozpycha się na biegowym rynku. Ogłasza nowego ambasadora

Karol Zalewski, mistrz olimpijski i mistrz świata w sztafecie 4×400 m oraz wielokrotny mistrz Polski na dystansach od 100 do 400 m został właśnie ogłoszony nowym ambasadorem francuskiej marki Decathlon. W ramach tej współpracy producent sprzętu sportowego chce rozwijać ofertę produktów dedykowanych zaawansowanym biegaczom.

Razem do Paryża

Karol Zalewski to jeden z najbardziej utytułowanych polskich lekkoatletów, z szansami na obronę tytułu mistrza olimpijskiego w sztafecie mieszanej 4×400 metrów podczas Igrzysk Olimpijskich w Paryżu, w 2024 roku. Osiągnięcia Zalewskiego doceniła sieć sklepów i producent sprzętu sportowego, marka Decathlon, która nawiązała kompleksową współpracę ze sportowcem.

Mistrz olimpijski będzie trenował oraz startował w strojach zaprojektowanych przez markę, a także testował nowe modele i innowacje, pomagając je ulepszać i dostosowywać do potrzeb zaawansowanych biegaczy. Sportowiec będzie także promował produkty Decathlon w swoich kanałach oraz uczestniczył w kampaniach oraz działaniach CSR marki.

– Cieszę się, że marka Decathlon zaproponowała mi długofalową i kompleksową współpracę – mówi Karol Zalewski. – Jestem pewien, że dzięki tej kooperacji wspólnie będziemy nie tylko popularyzować bieganie w Polsce i rozwijać ofertę biegową, ale także realizować wiele ciekawych akcji w obszarze działań CSR – dodaje.

Nie tylko Zalewski

Przypomnijmy, że na początku lutego marka Decathlon poinformowała, że na pełnoetatowym stanowisku specjalisty ds. marketingu sportowego zatrudniony został Marcin Lewandowski, olimpijczyk i medalista mistrzostw świata na dystansie 1500 m.

Źródło: Decathlon, red