Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc Ci w sprawnej nawigacji i realizacji określonych funkcji. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje o wszystkich plikach cookie w ramach każdej kategorii zgody.

Pliki cookie skategoryzowane jako "Niezbędne" są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do umożliwienia korzystania z podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie są wymagane do umożliwienia korzystania z podstawowych funkcji tej witryny, takich jak zapewnienie bezpiecznego logowania lub dostosowanie preferencji zgody. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację użytkownika.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają realizować określone funkcje, takie jak udostępnianie zawartości strony internetowej na platformach mediów społecznościowych, zbieranie opinii i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie są wykorzystywane do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczyć informacji na temat metryk, takich jak liczba odwiedzających, współczynnik odrzuceń, źródło ruchu itp.

Pliki cookie dotyczące wydajności są wykorzystywane do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności strony internetowej, co pomaga w dostarczaniu lepszych doświadczeń użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania odwiedzającym spersonalizowanych reklam w oparciu o strony odwiedzane wcześniej oraz do analizy skuteczności kampanii reklamowych.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Nationale-Nederlanden sponsorem flagowych imprez Fundacji Maraton Warszawski

17. Nationale-Nederlanden Półmaraton Warszawski oraz 45. Nationale-Nederlanden Maraton Warszawski – tak od teraz nazywają się flagowe imprezy Fundacji „Maraton Warszawski”, która świętuje 20-lecie istnienia. Nowego sponsora przedstawiono dzisiaj na konferencji prasowej w Warszawie. 

Pomarańczowy sponsor

Firmowe barwy Nationale-Nederlanden są bardzo charakterystyczne, należy się spodziewać, że na wydarzeniach Fundacji „Maraton Warszawski” pomarańczowego koloru nie zabraknie.

– Nawiązanie współpracy z Nationale-Nederlanden jest dla nas dowodem dużego zaufania i docenienia rangi naszych wydarzeń. To szczególnie ważne, że w czasie, kiedy cały biegowy świat wychodzi z trudnego okresu zapoczątkowanego pandemią, my robimy kolejny krok do przodu. Po 20 latach naszej fundacyjnej działalności promującej sport i zdrowy styl życia, wiem, że mamy jeszcze wiele do powiedzenia – powiedział podczas konferencji Marek Tronina, prezes Fundacji „Maraton Warszawski” Marek Tronina.

Nowy sponsor Maratonu Warszawskiego wspiera branżę biegową zarówno lokalnie, jak i globalnie. Grupa NN współprowadzi m.in. profesjonalny zespół NN Running Team, który skupia największe gwiazdy biegania długodystansowego z rekordzistą świata w maratonie Eliudem Kipchoge na czele. Marka nie tylko angażuje się w akcje biegowe na zewnątrz, ale może poszczycić się również grupą biegową wewnątrz firmy, która regularnie ze sobą trenuje i startuje w zawodach. Sponsoruje również imprezy biegowe m.in. maraton w Rotterdamie.

Wśród inicjatyw sportowych podejmowanych przez Nationale-Nederlanden należy wyróżnić jeden z najdłuższych sponsoringów biegowych – ubezpieczyciel w sezonie 2015/2016 został sponsorem tytularnym największego cyklu biegów przełajowych w Polsce – CITY TRAIL, które są skierowane zarówno do dorosłych, jak i dzieci.

Będzie strefa zdrowia

– Z Fundacją „Maraton Warszawski” dzielimy podobne cele i wartości – takie jak, chociażby promowanie aktywności fizycznej jako dobrego sposobu na dbanie o zdrowie fizyczne i psychiczne. Chcemy nie tylko zachęcać Polaków do codziennej dawki ruchu, zmiany nawyków żywieniowych czy regularnych badań okresowych, ale także dawać im do tego odpowiednie produkty i narzędzia. Jednym z nich jest niewątpliwie udział w Półmaratonie i Maratonie Warszawskim, czyli wydarzeniach, które mogą być motywacją do zadbania o swój dobrostan – opowiadał na konferencji Andrzej Miron, członek zarządu ds. technologii w Nationale-Nederlanden, a prywatnie biegacz.

17. Nationale-Nederlanden Półmaraton Warszawski odbędzie się 26 marca. Jak informują organizatorzy, na liście startowej jest już ponad 8 tysięcy nazwisk. W programie imprezy obok półmaratonu jest również New Balance Bieg na Piątkę. Nowy sponsor zapowiada, że podczas wydarzenia utworzy specjalną strefę w miasteczku biegacza, w której osoby wspierające uczestników będą mogły wykonać podstawowe badania i sprawdzić swój stan zdrowia.

– Chcemy skłaniać Polaków do tego, aby myśleli o swoim zdrowiu długodystansowo i aby uczynili troskę o siebie stałą częścią swojego stylu życia. Bo dbanie o zdrowie to maraton, a nie sprint. Dlatego hasłem przewodnim naszej kampanii jest #długodystanZDROWI – podkreślił Miron.

Druga z tegorocznych imprez, które odbędą się pod szyldem Nationale-Nederalanden, czyli  45. Maraton Warszawski, zaplanowany jest na 24 września.

Fundacja „Maraton Warszawski” ma już 20 lat

Przez dwadzieścia lat działalności Fundacja Maraton Warszawski nie zwolniła tempa ani na chwilę. W ostatnim roku  zrealizowała oprócz swoich flagowych wydarzeń – Półmaratonu i Maratonu Warszawskiego, EKIDENU Maratonu Sztafet oraz biegów towarzyszących: New Balance Biegu na Piątkę i Pekao S.A Warszawskiej Dychy, także uwielbiane przez Polaków biegi Warszawskiej Triady Biegowej „Zabiegaj o Pamięć” (Bieg Konstytucji 3 Maja, Bieg Powstania Warszawskiego i Bieg Niepodległości). Popularne warszawskie biegi z tego cyklu Fundacja zorganizowała wraz z Aktywną Warszawą po dwóch latach przerwy.

Fundacja „Maraton Warszawski” działała nawet podczas pandemii. W 2020 roku zorganizowana została wyjątkowa 42. edycja Maratonu Warszawskiego, którą utrzymano w najwyższym standardzie sanitarnym. Wydarzenie było wówczas jednym z nielicznych biegów maratońskich na świecie. W Polsce oprócz stołecznego maratonu w szczycie pandemii odbył się jeszcze tylko Silesia Marathon.

Razem będą biegać lepiej

Zarówno FMW, jak i Nationale-Nederlanden pomoc i zaangażowanie w akcje charytatywne mają wpisane w swoje działania od lat. Nowy sponsor tytularny postanowił wesprzeć finansowo największe kwesty prowadzone przez biegaczy w ramach akcji #BiegamDobrze. To największy charytatywny projekt w branży biegowej. Tylko w 2022 roku w ramach uczestnikom imprez Fundacji Maraton Warszawski udało się zebrać blisko 650 tysięcy złotych.

– Chcemy uświadamiać o istocie aktywności i profilaktyki w codziennym życiu, ale również nieść realną pomoc i czynnie wspierać organizacje, które każdego dnia pomagają wielu Polakom podnosić jakość ich życia, wspierać ich zdrowie zarówno fizyczne, jak i psychiczne. Ta misja jest częścią naszej strategii zaangażowania społecznego. Dlatego też zdecydowaliśmy się pójść o krok dalej i docenić wysiłek osób, które przystąpiły do programu #BiegamDobrze i zebrały największe kwoty. Jako Nationale-Nederlanden dołożymy dodatkowe sumy do zbiórek liderów akcji, które dana osoba będzie mogła przekazać na wybraną przez siebie fundację. Wierzymy, że razem możemy więcej – tłumaczyła Marta Pokutycka-Mądrala, rzeczniczka prasowa i dyrektorka komunikacji korporacyjnej w Nationale-Nederlanden.

Uczestnicy akcji #BiegamDobrze mogą wybrać jedną z 9 organizacji dobroczynnych i założyć własną zbiórkę– wirtualną skarbonkę. Potem wystarczy, że  zachęci swoich bliskich i znajomych do wpłat na ważny dla niego cel i w ten sposób wspólnymi siłami zasila swoją skarbonkę. Po osiągnięciu wyznaczonych pułapów – kwot minimalnych – otrzymuje w prezencie pakiet startowy na bieg wraz z wyjątkowym, pomarańczowym numerem startowym.

– Akcja #BiegamDobrze to niesamowite dzieło wielu dobrych ludzi. Przez 7 lat jej trwania uczestnicy zebrali ponad 7 milionów złotych, wspierając kilkanaście organizacji społecznych w realizowaniu ich projektów. Cieszy mnie, że charytatywna część naszej działalności przyciąga nie tylko coraz większą rzeszę biegaczy, ale też staje się ważnym motywem dla współpracujących z nami marek – mówi Magda Skrocka, dyrektor komunikacji Fundacji „Maraton Warszawski”. – Dzięki tegorocznej współpracy z Nationale-Nederlanden skala wsparcia, jakie otrzymają organizacje charytatywne, będzie jeszcze większa. To świetny przykład współdziałania między trzecim sektorem, biznesem i uczestnikami naszych biegów. W słusznej sprawie biegnie się lżej – tak brzmi główne hasło #BiegamDobrze i jestem pewna, że będzie ono aktualne jeszcze przez wiele lat – podsumowuje.

Źródło: Fundacja Maraton Warszawski