New Balance przekonuje, że jedyny słuszny styl biegania to ten własny

New Balance wystartował z globalną kampanią „Run Your Way”, która skupia się na prezentowaniu wyjątkowości i indywidualizmu biegaczy. Jej celem jest m.in. walka z biegowymi stereotypami. 

Natalia Kaczmarek, Anna Kiełbasińska, Sydney McLaughlin-Levrone, Elle Purrier St Pierre i Trayvon Bromell to sportowcy wspierani przez New Balance. Łączy ich wspólny mianownik – wszyscy są olimpijczykami. Mimo podobnych doświadczeń i osiągnięć na igrzyskach, każdy z nich ma unikalną relację z bieganiem.

W kampanii „Run Your Way” New Balance chce zmienić sposób, w jaki mówi się o bieganiu i jak postrzega się osoby, które biegają. Podkreśla, że jedyny słuszny styl biegania, to ten własny.

– Jako profesjonalna biegaczka przez lata studiów często czułam się outsiderem w tym sporcie, dlatego przesłanie „Run Your Way” naprawdę do mnie trafiło – mówi Elle Purrier St Pierre, amerykańska biegaczka średniodystansowa. – Teraz jako profesjonalna sportsmenka w ciąży dostrzegam jeszcze więcej stereotypów, przez które inni na mnie patrzą. Dlatego jestem podekscytowana, że mogę być częścią tego projektu New Balance. Mam nadzieję, że dzięki kampanii „Run Your Way” ludzie zaczną przywiązywać mniejszą wagę do tego jak i dlaczego ktoś biega, a zaczną po prostu cieszyć się korzyściami, jakie może przynieść ta aktywność – dodaje.

Jeśli biegasz to jesteś biegaczem

W najnowszej kampanii New Balance pokazuje, że wszyscy jesteśmy częścią szerszego grona ludzi, którzy biegają, niezależnie od tego, czy walczymy w maratonie o czas poniżej trzech godzin, truchtamy przed pracą pięć kilometrów, czy biegamy tylko weekendowo ze znajomymi. Wszystkich nas łączy fakt, że biegamy, ale każdy jest odrębną jednostką, jeśli chodzi o styl, nawyki, przyzwyczajenia, motywację i wiele innych kwestii.

– W New Balance cenimy zarówno zawodników, który rywalizują na najwyższym światowym poziomie, jak i zwykłych biegaczy, którzy biegają na co dzień, a nawet raz w miesiącu – mówi Erica Tappin, New Balance Head of Global Marketing for Running. – Z pomocą kampanii „Run Your Way” chcemy zmienić definicje biegania i biegacza. Tempo i dystans nie maja znaczenia, po prostu rób to co jest najlepsze dla Ciebie, bo jeśli biegasz to jesteś biegaczem – podkreśla.

Kampania Run Your Way wystartowała 15 marca. W ramach aktywacji oprócz globalnego key visuala wykorzystane będą historie zarówno światowych gwiazd, jak i lokalnych sportowców i ambasadorów związanych z marką New Balance.

Źródło: New Balance