Na trasie 8. Nocnego Półmaratonu Praskiego stanie fotoradar

adidas, sponsor techniczny 8. Nocnego Półmaratonu Praskiego w ramach kampanii „W bieganiu liczysz się Ty” przygotował manifest, w którym zwraca uwagę na siłę charakteru biegaczy. Na trasie półmaratonu ustawi fotoradar, który będzie robił zdjęcia najszybszym zawodnikom. Bieg odbędzie się 2 września, na liście startowej jest już prawie 5 tysięcy biegaczy.

Dopiszą swoją część

– Wygrać przed postawieniem pierwszego kroku, z tym, co masz w głowie i w nogach. Wygrać z pogodą, kontuzją, brakiem czasu, dla siebie i dla tych, którzy w ciebie wierzą. Wygrać medal w dowolnej postaci, złoty lub za udział. Wygrać na każdej płaszczyźnie. Nawet najlepsze buty nie pobiegną same. W bieganiu liczysz się Ty – czytamy w manifeście marki adidas.

Uczestnicy 8. Nocnego Półmaratonu Praskiego będą mogli dopisać dalszą, autorską część dzieląc się osobistymi doświadczeniami. Fragmenty tekstu zostaną wykorzystane w komunikacji online, a także w przestrzeni miejskiej – w formie muralu, plakatów i łuku triumfalnego, jaki stanie w strefie adidas podczas imprezy.

Autor: Mateusz Król

Poza tym, na specjalnym odcinku trasy półmaratonu adidas ustawi precyzyjny fotoradar, który zmobilizuje uczestników do podkręcenia tempa biegu. Najszybsi otrzymają pamiątkowe zdjęcie z uchwyconym wynikiem. W ten sposób marka chce pokazać, że biegacze to prawdziwi wojownicy.

Na wszystkich czekać będzie strefa marki, w której finiszerzy będą mogli świętować swoje sukcesy. Nie zabraknie gratulacji, wywiadów, a także relaksu w strefie chill. Będzie również możliwość otrzymania spersonalizowanego pamiątkowego zdjęcia.

Najszybsza kolekcja

Podczas 8. Nocnego Półmaratonu Praskiego adidas będzie promował swoją najszybszą kolekcję adizero przeznaczoną dla biegaczy, którzy dążą do osiągnięcia doskonałości podczas treningów oraz zawodów. W skład tej linii wchodzą między innymi buty adizero Boston 12 i Adios Pro 3 zaprojektowane z myślą o maksymalnej wydajności i komforcie. Całość dopełnia specjalna kolekcja strojów sportowych.

Z linią adizero będzie można zapoznać się m.in. w pop-up sklepie adidas Warszawa z produktami biegowym podczas odbioru pakietów w biurze zawodów. W sprzęcie z tej linii w stolicy wystartują również również ambasadorzy marki Krystian Zalewski, Mateusz Kaczor, Monika Jackiewicz, Iwona Bernardelli i Emilia Mazek.

Źródło: VML&R

fot. w nagłówku Damian Ługowski