Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc Ci w sprawnej nawigacji i realizacji określonych funkcji. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje o wszystkich plikach cookie w ramach każdej kategorii zgody.

Pliki cookie skategoryzowane jako "Niezbędne" są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do umożliwienia korzystania z podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie są wymagane do umożliwienia korzystania z podstawowych funkcji tej witryny, takich jak zapewnienie bezpiecznego logowania lub dostosowanie preferencji zgody. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację użytkownika.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają realizować określone funkcje, takie jak udostępnianie zawartości strony internetowej na platformach mediów społecznościowych, zbieranie opinii i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie są wykorzystywane do zrozumienia, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczyć informacji na temat metryk, takich jak liczba odwiedzających, współczynnik odrzuceń, źródło ruchu itp.

Pliki cookie dotyczące wydajności są wykorzystywane do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności strony internetowej, co pomaga w dostarczaniu lepszych doświadczeń użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania odwiedzającym spersonalizowanych reklam w oparciu o strony odwiedzane wcześniej oraz do analizy skuteczności kampanii reklamowych.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wystartowały zapisy na 46. Nationale-Nederlanden Maraton Warszawski

Już można zapisywać się na 46. Nationale-Nederlanden Maraton Warszawski, który tradycyjnie odbędzie się w ostatni weekend września. Start i meta, tak jak w ubiegłym roku, zlokalizowane będą w samym centrum Warszawy – przy Placu Defilad. Sponsorem tytularnym wydarzenia ponownie została firma Nationale-Nederlanden.

Kiedy 2 listopada 1924 roku w Rembertowie pojawiło się ośmiu śmiałków pragnących zmierzyć się z królewskim dystansem, nikt nie podejrzewał, że 100 lat później maraton będzie cieszył się w Polsce taką popularnością, a w samej Warszawie narodzi się tradycja, która porusza całe pokolenia.  Nieprzerwanie od 1979 roku ostatni weekend września w stolicy to prawdziwe święto biegania i kibicowania.

Maraton Warszawski wpisał się w krajobraz miasta, łączy kibiców, sportowców amatorów z całej Polski, ich rodziny i wyzwala emocje, których nie sposób zapomnieć. Tegoroczna, 46. już edycja odbędzie się 29 września. Zawodnicy ruszą spod Pałacu Kultury i Nauki punktualnie o godzinie 9:00.

Zapisy zostały otwarte dzisiaj na stronie rejestracja.maratonwarszawski.com/pl. Opłata startowa aktualnie wynosi 200 zł.

fot. Sportografia.pl

Nationale-Nederlanden przedłuża współpracę

Nationale-Nederlanden pozostaje sponsorem flagowych imprez Fundacji “Maraton Warszawski” – 18. Nationale-Nederlanden Półmaratonu Warszawskiego i 46. Nationale-Nederlanden Maratonu Warszawskiego. Firma mocno angażuje się w promocję zdrowia wśród Polaków od lat.

– Nasze ponowne partnerstwo z Fundacją i występowanie jako sponsor tytularny to nie tylko kontynuacja, ale i pogłębienie naszej misji promowania zdrowego stylu życia. Każdy krok w maratonie symbolizuje nasze długofalowe zaangażowanie w zdrowie i wspieranie Polaków w dbaniu o siebie, które są dla nas najważniejsze. Pamiętajmy, że dbanie o siebie to właśnie maraton, a nie sprint – kluczowe jest tutaj myślenie długoterminowe – mówi Marta Maszewska-Danielewicz, Dyrektorka ds. Komunikacji Marketingowej i Marki w Nationale-Nederlanden, i dodaje: – W czasie poprzednich edycji półmaratonu i maratonu z bezpłatnych badań profilaktycznych w mobilnym medbusie skorzystało 406 osób. W tym roku również planujemy działania, które przyczynią się do budowania zdrowej i aktywnej społeczności.

2023 zachwycił organizatorów

– Wróciliśmy z frekwencją do czasów sprzed pandemii, nawiązaliśmy i kontynuowaliśmy niezwykle owocne współprace z wieloma partnerami, w tym ze sponsorem tytularnym Nationale-Nederlanden, z którym mamy przyjemność kontynuować działania również w tym roku. Wystartowaliśmy i zakończyliśmy maraton pod Pałacem Kultury i Nauki, wzbogacając imprezę o nowy format rywalizacji pod nazwą TEAM UP! Europe – wylicza Marek Tronina, prezes Fundacji ,,Maraton Warszawski’’.

W tym roku nie zwalniamy tempa. Bieganie powróciło w wielkim stylu: na ten moment mamy ponad 6 tysięcy zapisanych na 18. Nationale-Nederlanden Półmaraton Warszawski – informuje zapowiadając, że we wrześniu fundacja zamierza zaskoczyć wszystkich pokazując, w jaki sposób stulecie maratonu w Polsce może połączyć biegaczy.

#BiegamDobrze – w słusznej sprawie biegnie się lżej

Imprezie, jak co roku, towarzyszyć będzie największa w Polsce biegowa akcja charytatywna. Jej uczestnicy mogą wesprzeć wybraną fundację rejestrując się ścieżką #BiegamDobrze i biegnąc z intencją. Po zapisie w trybie charytatywnym rozpoczyna się zbiórka – wystarczy trenować oraz zachęcać znajomych do wsparcia „wirtualnej skarbonki”. Po zebraniu kwoty minimalnej, wynoszącej 450 złotych, do 31 sierpnia 2024 r., biegacze w prezencie otrzymają wyjątkowy, pomarańczowy numer startowy, będący znakiem rozpoznawczym Dobroczynnych Bohaterów.

– W Nationale-Nederlanden dbamy nie tylko o zdrowie fizyczne, ale również o dobrostan społeczny. Nasze wsparcie dla akcji #BiegamDobrze jest tego najlepszym dowodem – w tym roku ponownie dołożymy dodatkowe kwoty do zbiórek, które zgromadzą największe sumy.  Dzięki tej inicjatywie zawodnicy mają możliwość wspierania ważnych celów charytatywnych, co wzbogaca doświadczenie uczestnictwa w biegach. Ponadto, nasi pracownicy z entuzjazmem biorą udział w wolontariacie podczas półmaratonu i maratonu, co także podkreśla nasze zaangażowanie w działania społeczne.  Jesteśmy dumni, że możemy być częścią tak ważnych wydarzeń, które przynoszą realną zmianę i inspirują do działania na rzecz innych – dodaje Marta Pokutycka-Mądrala, Rzeczniczka prasowa i Dyrektorka Komunikacji Korporacyjnej w Nationale-Nederlanden.

Źródło: Fundacja „Maraton Warszawski”

fot. w nagłówku Sportografia.pl