W nowej kampanii Salomon zachęca do bliższego kontaktu z naturą

Aktywność w terenie niesie ze sobą korzyści i dla ciała i dla duszy. Nowa kampania marki Salomon zatytułowana „Welcome Back To Earth” nawiązuje do uniwersalnej prawdy, dotyczącej każdego człowieka: bliższy kontakt z naturą wyzwala w nas to, co najlepsze.

Powrót do natury

W ramach kampanii Salomon przygotował serię inspirujących filmów, nakręconych w wyjątkowych zakątkach świata: w Lublanie i Triglav w Słowenii oraz Cortinie d’Ampezzo i Monte Lagazuoi we włoskich Dolomitach. Marka chce wzbudzić zainteresowanie górskich nowicjuszy, pozostając jednocześnie wierna swemu bogatemu dziedzictwu sportowemu.

Inspiracją dla twórców był fakt, że aktywność ludzi w naturalnym otoczeniu przyrody znacząco poprawia stan zdrowia psychicznego, ogólne samopoczucie, komfort funkcjonowania i zwiększa poczucie radości i zadowolenia z życia. Kreacja przenosi przeładowanych technologią mieszkańców miast w góry, witając ich hasłem „Witaj z powrotem na Ziemi”.

Do produkcji filmów w ramach kampanii „Witaj z powrotem na Ziemi”, Salomon zaangażował największe branżowe gwiazdy. Wśród nich są reżyserzy Martin de Thuraah i Elena Petitti di Roreto, a także fotograf Jake’a Jonesa. Po stronie agencji inspiracja pochodziła od Alexandra Kalcheva, dyrektora kreatywnego w DDB Paris, we współpracy z dyrektorem kreatywnym marki Salomon, Jasonem Israelem.

Emisja na Super Bowl i w Paryżu

Skrócona 30-sekundowa wersja filmu zostanie wyemitowana w telewizji podczas LVIII finału Super Bowl dla widzów w Nowym Jorku i San Francisco. Wideo będzie również emitowane w sierpniu podczas Igrzysk Olimpijskich w Paryżu. W nadchodzących miesiącach Salomon zaprezentuje jeszcze trzy kolejne filmy promujące markę w ramach kampanii „Witaj z powrotem na Ziemi”, przygotowane dla kategorii produktowych: Outdoor, Running i Sportstyle.

–  Współczesny, cyfrowy świat potrafi zdominować nasze codzienne życie. Filmy stworzone w ramach kampanii „Witaj z powrotem na Ziemi”, podkreślają jak niezwykle wartościowe dla naszego ciała i umysłu jest spędzanie czasu na świeżym powietrzu – powiedział Scott Mellin, dyrektor globalny marki Salomon.

Źródło: Salomon