Fundacja Maraton Warszawski ma nowego partnera. To producent zegarków
„Razem w lepszy czas” – takim hasłem organizator 43. Maratonu Warszawskiego i 15. Półmaratonu Warszawskiego poinformował o podjęciu współpracy z chińską marką Amazfit, producentem m.in opasek i zegarków sportowych.
– Nawiązanie współpracy w momencie, w którym wiele firm wstrzymuje swoje decyzję o zaangażowaniu w sport amatorski, jest dla nas dowodem dużego zaufania, ale także gwarancją zaangażowania partnera, które zawsze niesie ze sobą nową jakość tworzonych projektów – powiedział Marek Tronina, prezes Fundacji Maraton Warszawski.
Należąca do koncernu Huami marka Amazfit jest jednym z największych globalnych producentów elektroniki użytkowej. W 2019 roku pod tym szyldem sprzedano ponad 100 milionów sztuk zegarków i opasek sportowych w 70 krajach. Nawiązaniem współpracy z czołowym organizatorem imprez biegowych w Polsce, chiński producent akcentuje swoje wejście na nasz rodzimy rynek.
Amazfit od kilku lat wspiera aktywnie rozwój sportu na całym świecie, zajmując się również udoskonalaniem technologii czujników sportowych. Firma jest partnerem imprez sportowych w Singapurze, Indonezji, Indiach we Włoszech i Niemczech.
W umowie pośredniczyła agencja marketingu sportowego – Sportfive.
43. Maraton Warszawski odbędzie się 26 września. W związku sytuacją epidemiologiczną organizator nie ogłosił jeszcze daty 15. Półmaratonu Warszawskiego.
Źródło: Fundacja Maraton Warszawski